Mistähän saisi pienen taulutelevision halvalla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 10:30

Ostettiin äidille Citymarketista 299e ja 26 tuumaa.Merkki Samsung.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 10:45

Gigantissa on välillä hullun halpoja telkkari tarjouksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 12:30

Nuuka hakee kierrätyksestä täysin toimivan putkitelkkarin kympillä tai kahdella... ja siihen digiboxin parilla kympillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 14:40

Kierrätyskeskukset tarjoo aika paljon kamaa. Jos mahdollista katsata paikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 16:12

www.mbnet.fi/hintaseuranta/t...aspx/70067

Lisätty: 01.10.2011 - 20:57

Tähän on melkein pakko lisätä, että jos jossain on hyvä tarjous, niin osta sieltä.
Halpiainenkin voi toimia mainiosti ja siellä voi hyvässä lykyssä olla ihan merkkikone sisällä, mutta siitä ei ota selvää susikaan, mutta osta avokaupalla, että jos ei näy, niin saat palauttaa. Halvan viritin voi olla niin kehno, että ei näy kunnolla, vaikka masto näkyisi. Nimimerkillä kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 16:32

Kyllä niitä uusiakin saa aika halvalla kun sattuu " hulluille päiville"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 19:17

Prisma tai CityMarket siellä on aika hyviä tyrkkyjä, varsinkin jos sinulla on jommankumman liikkeen bonuskortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 22:40

Halpa ja hyvä myydään yleensä erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.10.2011 - 23:42

halvimmat ovat jo alle 200, mutta ovat ehkä liiankin pieniä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 09:37

katsele TV:tä tietokoneeltasi. eivät maksa kovinkaan paljon ne laitteet millä se onnistuu:
windows.microsoft.com/fi-FI/...y-computer

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:16

Ei muuta kuin seuraat paikkakuntasi mainoksia...
Niin ei tule mitään postikulujakaan kun ostaa ja noutaa oman kotisi läheltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:23

Isot marketit tarjoavat toisinaan todella edullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 18:34

Miksi ihmeessä vähävaraisen pitää hankkia uusi taulutelevisio ?
Yhdyn matulan ja bongarin ajatukseen kierrätyksestä putkitelevisio ja boksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 21:38

Seuraa tarjouksia,kun niitä on jatkuvasti hyvissä tarjouksissa...Itse vasta katselin Prisman tarjoushintoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2011 - 11:07

Katsele mainoksia tai käy kyselemässä liikkeissä mihin hintaan kukin myisi. Sitten vain edullisimman ostat. Näin minä teen, viimeksi juoksin pakastimen perässä ja edullisimmasta liikkeestä ostin vanhan tunnetun merkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 01:21

Marketista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2011 - 16:08

Expertistä kannattaa katsoa. siellä halvalle kaikenlaista. 21 tuumaisia olen itsellenikin ja hyvin toimii. merkki LG