Mikä on kierrätyskeskus? Onko napsulaiset käyttäneet sitä palvelua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 19:09

Olen vienyt itselle tarpeetonta tavaraa kierrätyskeskukseen ja ostanut sieltä muutaman kunnnostetun 50-luvun huonekalun kotiini.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 10:36

Vantaalle on avattu kierrätyskatu:
www.technoworld.fi/kierratyskatu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 12:32

On tullut käytyä. Se on sellainen paikka johon toiset vievät tarpeetonta tavaraa ja sitten taas toiset tekevät löytöjä tarpeeseen edullisesti. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 14:55

Täällä kaupunki pyörittää kierrätyskeskusta. Toisilta tarpeeton tavara pienellä myyntiin. Vaihtuvuus suurta päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 16:43

Aivan niin kierrätyskeskus on nimensä väärti. Voit viedä sinne tarpeetonta tavaraa, mutta sellaista
jota itsekin voisit pitää. Ostaa voi pienellä hinnalla hyvinkin hyvää. Vaikka pelottelevat, että
sieltä saa vanhoista huonekaluista vaikka mitä ötököitä. Voihan ollakin tosi. Joten kannattaa
perinpohjin puhdistaa esine tai vaate, jonka sieltä hankkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 22:35

Tuleehan sinne vietyä ajoittain käyttökelpoista tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.10.2011 - 23:46

alunperin ajatus oli hyvä, sai lähes ilmaiseksi toisten tuomia itselleen tarpeettomia tavaroita, nyt hintalappu on välillä niin kova ettei voi uskoa todeksi :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 10:58

Ollaan viety ja ostettu joskus... vähän kuin kirppismeininkiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:27

Olen vienyt kierrätyskeskukseen mm. vanhan telkkarin ja parvekekalusteet. monenlaista tavaraa siellä oli valikoimissa ja hinnat edulliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 21:47

Vasta vein ylimääräisiä hyviä mattoja ja verhoja kierrätykseen..kun en ole enään niitä käyttänyt...olen uusia ostanut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2011 - 10:59

Se on paikka johon voit viedä tavaraa maksutta ja samalla tuoda sieltä ulos maksutta.
En ole vienyt, mutta ostanut olen paljonkin tavaraa ko. keskuksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 01:15

En ole käyttänyt kierrätyskeskuksen palveluita.