Minkäkän takia pakkaaminen on työlämpää kuin tavaroiden purkaaminen?

Avainsanat: muutto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 13:20

Kaikki pakkaaminen vaatii aina suunnittelua, mutta purkaminen on aina selvempää ja nopeampaa. Sama asia, muutti tai matkusti jonnekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 10:30

Onnea uuteen kotiin! Sitten on hyvä olla, kun tavarat on paikoillaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 15:07

Se vaatii kyllä tehokasta suunnittelua ja toteutusta. Mutta kun purkaa siinä ei niin enään tarvitsekkaan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 16:50

ehkä siksi purkaminen on hauskempaa, kun saa uusiin paikkoihin laitella ja eihän sitä tiedä vielä vaikka
mitä muuttolaatikoista löytyy yllätystä. Onnea uuteen kotiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 19:00

Onnea uuteen kotiin, toivottavasti tavarat löytävät nopeasti oman paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 20:15

Muuttaessa tuntee itsensä rikkaaksi ! Tavaraa on yleensä hirveesti ylimääräistä.Tulee
ainakin (toivottavasti ) karsittua sellaset pois mitä ei tarvitse.
Ja hetken aikaa on hyvät siivot kun kaikki on paikallaan uudessa paikassa.
Oikein paljon onnea uuteen kotiin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 22:29

Mahalaukku ei ole mikään matkalaukku:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 23:04

Se vähän riippuu. On ollut vaiheita, jolloin pakkaaminen on ollut nopeaa, mutta purkaminen saattoi kestää ikusuuden. Joskus matkalaukku jääkin purkamatta pitkäksikin ajaksi. tai oikeastaan minulla on aina matkalaukku jollakin tavalla pakattuna, sillä vaihdan maisemaa koko ajan. Ja sitten joskus olen muuttaessani jäättänyt joitakin tavaroita ikuisiksi ajoiksi laatikoihin, ja lopulta kierrättänyt ne, kun en niitä sitten enää tarvinnut. Eli molemmat ovat työläitä, sekä pakkaaminen että purkaminen. Mutta ei sitä paikoillaankan osaa pysyä, eikä ilman tavaroitaan liikkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.10.2011 - 23:57

pakatessa täytyy miettiä mitä mihinkin mahtuu ja mihin laatikko menee, purkaessa sen kun nostaa pois ja katselee pikkuhiljaa paikan tavaralle ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:31

Onnea uuteen kotiin! Minusta sekä tavaroiden pakkaaminen että purkaminen on yhtä kiintoisaa hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 21:58

Aikanaan kun pakkasin laitoin joka laatikkoon päälle mitä sisältää..
Sitten oli helppoa purkaminen,kun tiesi missä mahdollinen paikka odottaa..
Onnea uuteen kotiin..toivon mukaan olet alkanut hyvin viihtymää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2011 - 10:49

Onnea vaan sinne uuteen kotiin. Pakkaaminen on hankalampaa kun pitää laittaa pehmusteet aroille esineille ja astioille. Ja miettiä mitä otetaan käyttöön ja mitä viedään vaikka varastoon.
Itse olen muutoissa laittanut tiettyjen huoneiden tavarat omiin laatikoihinsa ja nimennyt ne samalla. Perillä kun nimetyt laatikot viedään suoraan sinne minne ne kuuluvat, onkin purkaminen sitten jo huomattavasti helpompaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2011 - 01:11

Onnea uuteen kotiin!