Aloitatko aamun iloisin mielin..taas uuteen päivään??

Avainsanat: iloinen aamu..vai??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 07:01

Aamumme alkoi sopusoinnussa mieheni ja kissamme kanssa,kahvit juotu ja puuro syöty.Lappeenrannassa tuulinen ja viileähkö ilma,kohta alan tehdä eväitä metsä retkeä varten vielä pitää lähteä katsomaan onko siellä jotain kerättävää.Tämän reissun jälkeen pitää tehdä vielä retki suolle karpaloita keräämään.

Kysyjän kommentti

Eväät maistuvat aina retkellä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 01:32

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 08:15

Aivan ihana aamu kun on kuivaa.Menen pellolle tänään. Mieheni meni menojaan ja minä omia puuhailen.Kyllä on kiva avata uusi kuukausi näin kauniiseen aamuun. Postireisun teen ja haistelen syksyn hajuja ja katselen ruskaa.Lämpee alaselkä kivasti, siinä kävellessä. Terveiset sinne Kotkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 08:30

Kaunista aamua Savosta. Lenkille tästä lähden ja iltapäivällä ohjelmassa puutarhatöitä. Pensaat ja puut suojattava täystuholaisilta, kun Väiski ja Viivi alkavat käydä jo niiden kimppuun. Siis meidän pihajänikset ovat valitettavasti elossa vieläkin. Aamuni alkoi hymyllä ja se vaan leveni, kun luin erään runon viesteistäni. On mukavaa tietää, että on samanhenkisiä ihmisiä olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 09:07

Virkeänä aamulla ylös, kaikki aamuaskareet tehty...
Tänään mieheni menee hoitamaan kahta lapsenlaste heidän kotiinsa koko yöksi ja minä saan kotiini yhden pikkuveijarin Jaden hoitoon...
Jaden kotona on tupaantuliaiset ja synttärit vävylläni ( joista hän ei tiedä yhtään mitää)..
Hän luulee niiden olevan viikonpäästä, ja hän töissä kello 18 asti, vieraat tulevat viideltä...
Naamiaisetkin heillä on...
Olen tehnyt sinne ison voileipäkakun jonka koristelen tässä iltapäivällä..
Joten hauskaa on luvassa...

Ainoa murhe on yksi tyttäristäni joutui eilen luopumaan kissastaan, olin kissan kanssa loppuun asti hän ei pystynyt huoneessa olemaan...
Olihan tuo minun kissani alunperin, jonka tyttäreni lainasi, jota ei palauttanut takaisin vaan sain aina heidän matkoillaan Pepin lainaksi...
Tytär ei pysty puhumaan eikä vastaa puhelimeen, pisti vain viestin että hän ottaa yhteyttä kun pystyy puhumaan...
Muistan kun meidän ensimmäinen koiramme jouduttiin lopettamaan hän itki viikon yötä päivää pienenä, hän ottaa nämä todella raskaasti..
Hän ei noihin juhliin mene, ei pysty...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 10:27

Tottahan toki :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 16:55

Mikäa oli päivää aloitellessa kaunissa säässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 18:54

Kyllä vain, vaikka jo illansuussa tähän vastaankin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 22:25

Jo vain ja minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 11:34

Iloisena ja virkeänä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2011 - 10:43

Kiitos kysymästä. Mökille johti tiemme lauantaina ja ihan virkistävää puuhaakin siellä oli. Polttopuiden tekoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 19:00

Ehdottomasti.