Miten minun pitäisi pukeutua kaksoishäihin?

Häät vasta ensi kesänä,että on aikaa vielä miettiä..Tyttären ja tyttären tytön kaksoishäät..ja samalla vielä omat kultahäät.

Avainsanat: puku kaksoishäät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 22:10

Ei ainakaan tuplaten. =D. Samalla tavalla kuin normaalistikin laittaisit kesäjuhliin päällesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 22:23

Kyllä itse parhaiten tietää mikä vaate päälle istuu tuntuu mukavalle. Koita keksiä sitä mitä on tehnyt mieli vuosia ja nyt toteuta.Riippuu niin itsetä mistä tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 23:12

Voi...En halua olla mitenkään pahanilmanlintu...Mutta tuplahäät...Sanotaan (ei siis minun keksintöäni!) , että aina toinen pari eroaa...
Mutta toivottavasti tässä tapauksessa ei näin käy!
Vaatteet sään mukaan : ) Kunhan et aivan valkoisiin pukeudu...Nätti kesämekko, jos olet hameihmisiä.Muutoin vaikka housupuku ja lierihattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 00:52

Niinkuin Peppi Pitkätossu ja molemmin saparoin hiuksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 08:15

Näyttävästi saat mielestäni pukeutua,mutta aja vaate sisään niin että se tuntuu omaltasi ja kenkiä pitää myös käyttää ennen juhlaa,että eivät tee rakkoja kantapäihin.Teillä onkin sitten oikein roppakaupalla juhlia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 08:58

No jos noin isot juhlat niin eiköhän pitkä iltapuku ole paikallaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 09:29

olet hääjuhlissä Äiti, Mummo, Anoppi ja Juhlakalu itsekin (kultahäänne).
Pukeudut juhlavasti ja kaunis hattu kruunaa juhla-asun.

virallisia ohjeita voi täältä silmäillä:
www.morsiuspari.fi/index.php...oditnaiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 10:21

Juhlava vaatetus, mutta ei valkoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 17:09

Kyllä Sinä löydät kauniin asun , kun on aikaa vielä sovitella ja sommitella.
Kevyt kesäinen asu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 17:39

Juhlava asu kaikkine sopivine tykötarpeineen, eli puku, laukku, kengät ja hattu yhteensopivat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 10:14

Ei tuplavermeitä kuitenkaan. Sopiva kesämekko, vaikeata sen paremmin sanoa kun ei tiedä millä lailla juhlia vietetään.
Ei vihittävien parien lukumäärä vaikuta vieraan eli muun kuin päähenkilöiden pukeutumiseen mitenkään, kunhat et mitään valkoista laita päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2011 - 18:46

Teillä on suuret juhlat samaan aikaan. Onnea molemmille!