Katsoitko tartu mikkiin ja lauloitko mukana?

Mie lauloin ja kissamme katsoi minua hyvin pitkään,jos se osais puhua se ois varmaan käskenyt miun olemaan hiljaa.

Avainsanat: tartu mikkiin ohjelma laulua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 00:45

Janne Tulkki on mielestäni ykkösluokkaa.

Mammahan se voiton vei,
pappa kuunnellut mikkiä ei.

Hovioikeuden päätös oli lopullinen.

Kysyjän kommentti

Janne Tulkki on myös tunteiden tulkki ja pidän hänen äänestään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 22:01

Kyllä katsoin - ja kuuntelin sillä korvalla. Oli ihania biisejä, minun makuuni ja upeat laulajat.
Ja kyllä lauloinkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 22:03

Oli Anne Mattila, Janne Tulkki,Eija Kantola,Antti Raiski.Kyllä katsoin ja katson aina .Hyvä musiikki ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 22:20

Alun katsoin..mutta laition tallennukseen..kun tytär tuli käymään..
On sellainen ohjelma mitä haluan katsella ja kuunella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 22:59

Telkkari oli taustalla auki, jonkin verran tuli kuunneltua, pätkä sieltä toinen täältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 23:20

Tykkään ohjelmasta, jos siinä on hyvät laulajat laulamassa.Nyt ei ollut, joten jätin väliin...En jaksa oikein Tulkkia, kun tulkitsee...Ja muutkin siinä ja tässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 09:13

Jäi katsomatta, katson aina kun tulee uusintana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 10:17

En katsonut lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 17:13

En katsonut, sillä en pidä siitä, että alan itse laulamaan mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 00:00

Olen aina tykännyt musiikkiohjelmista ja seurasta riippuen laulan täysin palkein mukana. Bumtsi-Bum oli todella viihdyttävä, joista katsoin kaikki jaksot. Tartu Mikkiin ja Biiskärpänen saavat minusta kiitollisen katsojan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 10:58

Useimmiten katson kyseisen ohjelman mutta en laula mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 23:02

Hienoa, minä unohdin koko ohjelman. Oisin laulanut muuten, ilman muuta.