Luetko koskaan vanhoja henkilökohtaisia viestejäsi?

Mie luin äsken ja siellä oli aivan ihania viestejä,kiitos siitä napsu ystäville.Tuli kyyneleet silmiin,kun siellä oli vietejä Timpalta ja Sointulta jotka ovat jo pilvien toisella puolella.Miulle tuli jotenkin haikea olo.

Avainsanat: napsussa viestejä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 22:26

Kyllä niitä tulee lueskeltua..ihan niikuin tulisi luettua jotakin salaista aaretta..kun ei muista kaikkea mitä on kavereille kirjoitellut..vuosien aikana..
Paljon on viestejä tallessa..

Kysyjän kommentti

Minua itketti,kun luin esim Timpan kirjotuksia omista viesteistäni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 21:29

Kyllä luen. Todellakin jotkut tuovat kivat muistot mieleen.

Lisätty: 30.09.2011 - 22:55

Kävin juuri tarkistamassa viestini. Onneksi enemmistö on niitä miellyttäviä. Parhaimmat ja koskettavimmat olen tulostanut muistojen aarre - mappiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 21:37

Luen. Mukava kerrata vanhoja ajatuksia. Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 22:01

Lueskeln kysymyksiä ja niiden vastauksia. Mitkä on ajankohtaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 22:58

Harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 23:15

Kyllä silloin tällöin tulee luettua.Mukavahan niitä on lueskella...Muistoja !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 00:41

Tunne purkautuu arvaamattomasti,

On olemassa onni ja rakkaus.

On olemassa napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 08:36

Luin tässä taannoin kaikki vanhatkin ja nyt olen poistanut kaikki. Muistoissani säilyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 08:57

Tottakai luen ja vastaankin niihin... Kiitokset kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 09:32

poistan aina mennentullen, mutta säilytän ne kansiossa ulkoisella kiintolevyllä, ja jokupäivä julkaisen kirjan jonka nimeksi tulee "Napsuilut" . ( tuo oli kyllä tsoukki, eli vitsivitsi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 10:16

Joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 17:15

Parhaimmat säästän. Ne ovat usein runomuodossa ja joskus tuntuu kuin ilmassa väreilisi lievä
konjakin tuoksu. Ah, mikä nautinto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 23:57

Kyllä niitä silloin tällöin tulee luettua. Kiitos kivoista viesteistä Napsu-ystäväiseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 10:59

Kyllä joskus luen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 23:01

En lue, katson vain uusimmat ja luen ne.