Lastenkirjavinkkejä syksyyn?

Mulle tuli työkeikka,tarvii mennä viihdyttämään lapsia tarinatuokion merkeissä erääseen tapahtumaan ja kyselisinkin nyt tarina/satuehdotuksia. Ehtoina ovat mieluiten syksyinen aihe ja satujen tulee soveltua alle kouluikäisille lapsille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 20:44

Grimin suuresta satukirjasta löydät millaiseen aiheeseen tahansa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 20:51

Tiitiäisen satukirja! Ehdottomasti ! Hauskassa vanhanajan runomitassa loruja ja satuja.Jos en väärin muista, niin tekijänä Eppu Normaalin veljesten äiti... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 20:58

Enkelihymyjä. Tiina Laaminen - Minna L. Immonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 21:31

Eläinsadut uppoavat pikkuisiin myös hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 00:39

Minä itse olen opetellut muutamia lasten satuja ulkoa.

Sitten niitä iltasatuina kerron ääntä muutellen muutamia.

Sydäntä lämmittää sanat "pappa uudelleen".

Väliin mahtuu myös omia tarinoita.

On olemassa elämän suola.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 11:01

Mauri Kunnaksen kirjat ovat aina lasten mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 14:00

Tuota pitäisi kysyä kyllä lapsilta... siis joiltain lapsilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 23:00

Muumit ovat aina suosittuja. Pupu Tupunalta on tullut uusintapainoksia, nämä ovat niitä ikuisia klassikkoja. Pikku prinsessa tai Tuomas veturi on varteenotettava. Mimmi lehmä on hauska, hyvin suosittu lasten keskuudessa. Mutta ehdoton nuorten suosikki on Risto Räppääjä.