Miten voisin saada selvänäköisyyteni jonkin tki henkilön joka alkaisi avaamaan minun kanssani kanavia?

Lisätty: 30.09.2011 - 17:21

Siis yritän löytää itselleni rinnalleni sellaisen henkilön jolla on kans auennut henkimaailma,ja joka työskentelee henkien välittäjänä tai on hoksannut että on tälläinen lahja jota ei ole vielä käyttänyt,joka halusi puhua samankaltaisista asioista :) jonka kanssa voisi puhua niinkuin lukisi kirjaa anu irmelistä :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 17:15

Hyvä ystävä, oletpa vaativaan tehtävään hakemassa tukihenkilöä, niin käsitän kysymyksesi.
Aihe on vaarallinen ja vakava, jos toiselle niitä näky kanavia availette.
En valitettavasti osaa neuvoa Sinulle kaveria ja vakavasti pyydän Sinua harkitsemaan
selvänäköisyys todenperäisyyttä ja aitoutta.
Meillä kaikilla on noita hengelliseen tai miten sen sanoisin toinekin puoli elämässä kuin
tämä ruumiillinen ja joskus luulisin jokainen ajattelee tulevia ja joku voi toteutuakin,
mutta ennustajaksi ryhtyminen on varmuutta ja vaativa tehtävä, jos jollekin toiselle
haluaisit (te) ryhtyä ns, povaaamaan.
Tämä kaikella ystävyydellä ja vain minun mielipiteenäni.
Selvännäkijä ilmoituksia on lehdet täynnä, tiedä sitten niiden todellisuudesta.

Lisätty: 11.10.2011 - 18:31

kiitos kaikille järkeville käyttäjille sain satoa lariini.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 17:20

Taidan itse pysyä tietämättömänä kumminkin, mutta naisen vaisto pelaa..
En haikaile tulevia... älä sinäkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 18:08

Olen joskus nuorena itsekkin ajatellut että minulla voisi olla. Mutta ei sittenkään, ollutkaan.Hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 18:57

Näen joskus ns. enneunia, äidilläni oli myös tällainen kyky, joten en pelkää unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 19:18

Oletpa saanut hienon lahjan. Oletko käynyt noilla henkimaailmaa käsittelevillä sivuistoilla, jos sieltä vaikka löytyisi. Toivottavasti löydät sellaisen. Olen itse Lisa Williamsin suuri ihailija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 20:08

Toivottavasti löydät etsimäsi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 20:55

Itse näen joskus ennneunia, mutta siihen se sitten jääkin... Joskus toivoisin, etten näkisi niitäkään.Tuovat tullessaan enemmän surua, kuin iloa.Minulla ilmeisesti peritty taipumus äidin puolelta....Tai mistä näistä tietää...

Vaikeita asioita ja niin huonosti ihmismielellä tajuttavia.Jätän toisille pohdittavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 00:32

Etsivä tiensä löytää, vaan kaverista ei tietoa ole. Sattuma korjaa satoaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2011 - 10:10

Tuskin sellaista henkilöä täältä löytyy. Eiköhän joitain rajatiedon piirejä löydy googlella.