Koiramainen juttu?

Koira karkasi hoitopaikastaan ja matkusti yksin metrolla kotiinsa?
www.koirat.com/uutiset/koira...lmassa_186

Avainsanat: onko koira kotona

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 13:30

Hyvä uutinen Jumppis!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 11:42

Wiisas koira :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 12:13

Harvemmin karkulainen on matkalla kotiin päin. Ihmeiden aika ei olekaan ohitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 12:43

Koirat ovat viisaita. Tässä se taas nähtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 13:18

Pietarissa ja Moskovassa elää useita koiria, jotka matkustavat säännöllisesti metrolla.Yleensä yksin tai pareittain.Niitä on jopa ihmisen toimesta tutkittu.Koiran äly on aika oivaltava, sen matkustaessa oikeaan paikkaan milloin minkäkin tarpeen mukaan...Ilmeisesti ne matkustavat kuulutusten ja hajujen ja jopa ajan perusteella.
Käsittämätöntä, koska itse esim. Pietarin sokkeloisessa metrossa ainakin tarvitsen karttaa, vaikka moni asema tuttu onkin.Silti saatan tulkita karttaani väärin.
Mielelläni tunnustan, että eläin on useinkin viisaampi, kun ihminen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 14:11

Fiksu koira ja kiva tarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 16:53

Miksi suotta rasittaa jalkojaan kun metrokin on olemassa... taitaa osata reitin myös noin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 17:16

Kyllä koira on viisas, eikä kissa jää pekkaa pahemmaksi. Ystävättärelläni oli kaksi kissaa, joista hänen olisi pitänyt luopua astman vuoksi. Hän löysi hyvän perheen, johon sijoittaa kissat, pariskunta kävi useampana päivänä tutustumassa kissoihin näiden kotioloissa, ja sitten kun tutuiksi oli tultu niin veivät kisut uuteen kotiin. Siellä parin päivän päästä ovi oli jäänyt vahingossa aamulla raolleen ja kissat ottivat samantien hatkat. Iltapäivällä kisulit pölähtivät vanhaan kotiinsa 10 km:n päähän uroskissa tuli ensin ja puolen tunnin päästä tyttökissakin tulla tupsahti pihaan. Sen jälkeen ystävättäreni päätti ottaa vähän enemmän astmalääkettä ja pitää uskolliset kisut kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 17:47

Eläimet ne viisaita ovat aina olleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 22:52

Siinäpä vasta viisas koira.