Mitä olet tehnyt vanhoille vaatteillesi, jotka ovat vielä ehjiä,muttet niitä enää tarvitse?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 06:58

Vien samarialähetykseen tai keltaisiin laatikoihin...Roskiin en vaatteita heitä,vaan pistän kierrätykseen..Vanhat vaatteini voivat olla ilo ja apu jollekulle...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 22:15

Aika ajoin pidän kirppispöytää ja siellä tulee osa myytyä ja mikä ei mene siellä kaupaksi päätyy Pelastakaa Lapset ry:n kirppikselle, siellä käy paljon venäläisiä ostamassa säkkikaupalla tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 22:25

Enpä juuri mitään nykyisin. Aion pitää tyttäreni kanssa kirppistä kunhan tässä koittaisi pitkät vapaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 22:27

Viety keltaisiin laatikoihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 22:59

Ajatellut ekana voisinko ja kerkiäisinkö viedä kirppikselle . Onko se kannattavaa.Ajatellut onko lähipiirissä sellaisia kelle kelpaa pidettäväki ja huoliasi. Kysynyt onko kiinnostunut, Sanonut että tule kokeileen .Antanut vaan. Sitten vasta keltainen laatikko kutsuu.Viimeksi vaatteitani valkkasi ja kokeili veljen vaimo. Osan otti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 07:13

Vanhat ehjät ja puhtaat vaatteet viemme punasenristin konttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 09:40

Hyvät merkkivaatteet säilytän, tulevat yllättävästi myös muotiin uudelleen jonkin ajan kuluttua.
On myös joitain vaatteita jotka heitän pois eli suoraan roskiin, ne ovat tyyliä trikoopuserot t eli T-paidat. Pidän pari kertaa vuodessa vaatehuoneinventaarion, heitämme pois kaiken joka näyttää kulahteelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 11:30

Milloin minnekin, mikä kohdalle sattuu. Pelastusarmeijan kirppiksellekin on joskus viety.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 11:34

Vien UFF:in laatikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 13:38

UFF-laatikkoon tai kirpparille jollekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 14:14

Osan olen myynyt, osan vienyt kirpparille ja ihan risat jätepisteen vaatelaariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.09.2011 - 15:52

taitaa olla tuolla komerossa vielä liian monta sellaista, kirppiksellä olen yrittänyt päästä niistä eroon ja työvaatteina käytän niitä mitä voi ja roskiin menee sitten kun en enää keksi järkevää käyttöä, eivät siinä vaiheessa enää kelpaa muotitietoisille avuntarvitsioille ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 17:08

Kirpputorille, huuto nettiin.. niitä käytän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 19:04

Joskus olen tarjonnut kirpputorilla, mutta työ siinä oli suurempi kuin ansaittu hyöty.
Ellei sisarelle kelpaa, pakkaan ne hyvin odottamaan vaikka matonkuteita tarvitsevaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 21:21

Olen soittanut seurakunnan diakonissalle. Heillä on valtava tarve kaikenlaisista vaatteista.Ovat tulleet kotoa hakemaan vaatekassit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2011 - 08:49

No tuolla kaapeissa ja kellarissa ja mökillä ne odottaa, että jotain päättäisin ja tekisin. Joskus olen saanut aikaiseksi viedä keltaiseen laatikkoon tai SPR:n konttiin lahjoittanut. Mutta joihinkin vaatteisiin liittyy niin paljon muistoja, että en ole raaskinut niistä luopua. Nuorempana kun tein kaikki juhlatamineet itse ja ovat tosi näyttäviä. Laatikoista ajoittain kaivelen niitä ja kääntelen takaisin. Aikuisten lasten vaatteita pitäisi myös heivata pois, mutta nekin muistuttavat niin monesta mukavasta hetkestä, että ovat saaneet vallata kaappeja edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 23:05

Aikanaan oli kirpputorilla pöytä...missä sai kovan työn kautta jotakin myytyä..Nyt ei enään viitsi..
Nykyään tulee vietyä kierrätykseen tai keltaisiin laatikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 19:56

Myynyt huuto.netissä ja/tai vienyt kierrätykseen.