Jos saisit valita lapsellesi ammatin, jota opiskella, mitä suosittelisit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 11:32

Jokainen tehköön oman valintansa, niin olen itsekin tehnyt.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 22:17

Taidanpa jättää suosittelematta, valitkoon oman tiensä itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 22:27

Ovat jo ammateissaan olleet kauan. Toinen on sairaanhoitaja ja toinen insinööri, joka tekee pomon hommia myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 22:55

Voi vaikea sanoa. Ei ne mua kuunnelleet . Pojat on rekankuljettajia molemmat ja insinöörejä. Toinen maantieliikenteeseen ja lentoliikenteeseen.Tytär on flosti,datanomi,dradenomi ja tietokeoneele tukihenkilö.Olisin pojista halunut lakijuristia ja tytöstä lastenlääkäriä .Siinä homman nimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 02:41

Väyrysen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 06:55

Poikani on sähköasentaja ja tyydyn hänen valintaansa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 07:18

Olisin pojastani toivonut pappia,mutta toisin kävi,pääasia on,että pärjää elämässään ja tulee toimeen omillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 11:26

Oman tiensä kulkijat ovat onnellisemmassa asemassa.

"Ingen görare" tuli insinööristä mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 13:09

Suositteluun en ole koskaan haksahtanut, valitsemansa tutkinnot ja ura on onnistunut. Eli itse osasi hyvin valita.
Aika mielenkiintoisa ammattinimikkeitä vilisee.... hmm...täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 13:37

Ovat kaksi jo hyvissä viroissa, ei asiaan puuttumista. Kolmas vielä harjoittelee, mitä tekisi isona.
suosittelen maailmanparantajan hommaa hänelle tai käärmeen kesyttäjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 14:16

Olen suositellut formulakuskiksi ryhtymistä, niillä palkoilla poika elättäisi sitten vanhan äitinsäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.09.2011 - 15:57

rakennus- tai terveydenhoitoala olisivat varman päälle pelaamista, samoin lakia kannattaisi lukea jos suinkin kiinnostaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 17:15

En tee samaa virhettä kuin omat isä ja äitini joiden mielestä nuori saa itse päättää kaiken ja "kunhan peruskoulun käy loppuun." Nuori odottaa ja tarvitsee ohjausta..Lapseni 12- vuotiailla koulukavereilla on lävistyksiä ja tatuonti,koska saavat itse päättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 17:16

Mielestäni lapsi valitkoon itse ammattinsa, en mene määräilemään.. voi tulla turhaa riitaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 19:01

En puuttunut heidän ammatinvalintaansa. Enkä tule puuttumaan lastenlastenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 23:06

Ovat itse valinnet ammattinsa..en ole niihin puutunut..