Onko sinulla rasitteena jokin suvussa kulkeva sairaus?Miten se vaikuttaa elämääsi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2011 - 23:07

Onneksi ei ole sellaisia sairauksia..

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 22:10

Ei ole mitään rasitteita, sekä isäni että äitini suku on ollut pitkäikäistä väkeä, ilman sen suurempia sairauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 22:28

Pitkäikäistä on meidänkin suku, mutta nivelrikkoa on ollut ja sehän vaivaa minuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 23:07

Meidän suvuss on ollut kaikki sairaudet. Välillä tulee esiin. Saattaa mennä aikoja ,taasen joskus. On Äidin ja Isän puolelta. Reumaa, mielensairauksia,sokeria ,verisuonisairauksia,syöpää,alhaimeria,dementia,en edes kaikkia tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 07:22

En tiedä onko tämä kakkostyypin diabeettes perittyä,se kumminkin minussa on ,oli myös äidissäni.Uskon kyllä enemmän tähän elämäntapa sairauteen.Hyvää,kun syö ja pehmeellä makaa niin tälläiseksi tulee.

Lisätty: 30.09.2011 - 07:24

Olin aivan unohtaa mikreenin se on perintönä äidiltä,sitä sairastaa myös sisareni ja minun poikani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 11:24

Verenpainetta on ollut useimmilla. Lääkitys auttaa asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 11:32

Migreeni on ainoa vaivani, joka oli myös äidilläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 12:43

On isäni puolelta pikäikä, miten sen kestää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 13:39

Sydän-ja verisuonisairaudet. Sepelvaltimotauti vei isän nuorena ja äiti menehtyi aivoinfarktiin.
Perinteitä seuraan siis minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 14:34

Korkea verenpainetauti on äidin puolelta sukurasite ja verenpainelääkkeitä olen popsinut monta vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 17:05

Eipä taida olla, syöpää on löytynyt niin äidiltä kuin isältä, joten tuo taitaa olla ainoa..
molemmat edelleen hengissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 18:59

Taitaa tämä reumasairaus sieltä joltakin tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 19:33

korkea verenpaine. lääkitys hamaan loppuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 21:09

Sydänsairaudet kulkevat suvussani rasitteena.Minulla on ollut paha sydäninfarkti. Nyt syön lääkkeitä lopun elämäni.Myös taipumus migreeniin kulkee suvussani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 22:23

Eipä mitään mainittavaa, tai ei ainakaan tiedossa. "Lättäjaloista" olen saanut kärsiä koko ikäni, ja nyt en enää tahdo löytää kauniita kenkiä. Mutta sehän ei ole sairaus...eikä kiharat hiukset, jotka aina lentävät ihan minne sattuu...Uskon kyllä vakaasti, että omaan terveydentilaansa voi itsekin vaikuttaa monin eri tavoin. Isälläni oli migreeniä ja verenpainetta, polyyppeja ja mitä kaikkea, äidilläni sappileikkaus, veritulppia, suonikohjuja, sellaisia minullakin on, mutta lääkärini mukaan ei ole syytä leikata. Joten sitä sittenvain mennä porskutetaan niiden vaivojen kanssa, joita on. Joka vaivojansa vaikertaa on vaivojensa vanki.