Menossa Borneoon partioleirille joulukuussa ja esittelen Suomea yhtenä iltana. Mitä suomalaista suosittelette mukaanotettavaksi?

Kyseeseen tulisi jotain pientä ja kevyttä, koska en halua maksaa ylipainomaksuja. Minulla on mahdollisuus myydä siellä jotain hyväntekeväisyyskohteen hyväksi.

Lisätty: 29.09.2011 - 20:40

Girasol: Joo, ihan oikeasti menossa partioleirille Borneoon. Sain kutsun reilu vuosi sitten suomalaisella leirillä, jolla oli parikymmentä leiriläistä kaukoidästä.

Avainsanat: tuote suomalainen aito borneo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 20:06

Siis oikeasti? Partioleiri Borneossa?No kaikkea...
Kuhan et esittele Nokialaista kännykkää...Tai karjalanpiirakoita...Tai tanhua...Kaikki muu varmaan sitten käykin ...

Ottaisin mukaan jonkun kirjan, jossa esiteltäisi Suomen luontoa ja eläimistöä.Kertoisin yleisesti, millaisia Suomalaiset ovat ja mistä elantonsa saavat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 11:18

Jänisräikkä olisi oiva peli ja voisi arvuutella mikä kapine se on. Olisi siellä varmaan materiaaliakin jänisräikän valmistamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 13:09

Kehu että jo 50-luvulla Pekka Lipponen kävi täällä Battikallon palatsissa öljyäfääreissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 14:39

Ota mukaan Tutematon Sotilas DVD ja kun sitä siellä ryhdytään katsomaan, annat mutusteltavaksi jälkiuunileipää, Sisuja ja xylitol-Jenkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.09.2011 - 16:00

pitäisi tietää ovatko leiriläiset alkuasukkaita kaislahame päällä vai ihan normaaleja kaupunkilaisia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 17:13

valokuvia suomesta vaikka DVD:n muodossa... siis kuvia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 18:55

Tee kronikka maamme historiasta ja sen ihmisistä ja elämästä.
Heillehän kalastus taitaa olla jokapäiväinen askare. Vie kohoja ja siimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 22:48

Wau! Hieno leiri, ota sisua ja salmiakkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2011 - 15:49

Joku suomiaiheinen kirja, tai sitten erilaisia matkaesitteitä in english.