Minkä uutuuskirjan olet ajatellut seuraavaksi lukea?Miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 21:35

Viimeksi luin Kyrön: "Minä niin mieleni pahoitan", ja nauraa hohottelin ääneen sängyssä.Mieheni tuli oikein katsomaan, pitäisikö tuolle eukolle tilata seuraavalle aamulle vastaanotto johonkin psyykkisten puolien lääkäreille.
Kirjastossa on jonossa "Prinsessa"

Kysyjän kommentti

JES! Jonkun muunkin kotona sama tilanne.Tätä ei kyllä mies usko... : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 17:44

Leena Lehtolaisen Oikeuden jalopeura. Tykkään hänen uusimmistaan ja luin eka osan tätä uudempaa tyyliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 17:55

Laila Hirvisaaren tämän syksyn uutuuden. Varasin sen kirjastosta ennakkoon ja tänään tuli ilmoitus, että nyt sen saa noutaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 18:18

Aloitin juuri Antti Hyryn Uunin, ei tosin enää tämän syksyn uutuuskirja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 19:05

Eipä noista nyt innosta yksikään...
Mutta matkakirjaa Thaimaasta odottelen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 20:21

Jari Tervon uutuus kirjan,en kyllä muista sen nimeä,mutta olen sen tilannut kirjastosta tosin siinä menee aikaa,kun saan sen luettavakseni varauksia oli ennen minua 24 kpl.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 21:01

Enimmäkseen luen vanhoja kirjoja. Tilasin kuitenkin uusimman Paulo Coelhon kirjan Alef. Tulossa ensi viikolla Adlibrikseltä kotiin.

Pidän erityisen paljon Coelhon kirjoista, uskon, ettei tämäkään tuota pettymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 21:03

Nyt ei ole kirjalistalla mitään, luen silloin kun huvittaa ja yleensä uutuuksia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 21:27

Jari Tervon Layla. Vaikutti aika mielenkiintoiselta esittelyjen perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 01:35

Näistä "uutuuskirjoista" on vielä jokunen löytämättä.
-Immelmann Max: Kokemuksiani Lentotaistelijana.
-Inokutsi, Nakazima, Pineau: Itsemurhalentäjät.
-Barker Ralph: Torpedolentäjät.
-Barker Ralph: Tuhannen Koneen Hyökkäys.
-Brickhill Paul: Lentäjäsankari Douglas Bader.
-Brickhill Paul: Padonmurtajat.
-Clostermann Pierre: Kirottu Sota.
-Clostermann Pierre: Suuri Sirkus.
-Clostermann Pierre: Taivaalla Palaa.
-Clostermann Pierre: Verinen Taivas.
-McCudden James: Viisi Vuotta Kuninkaallisissa Lentojoukoissa.
-Davis Burke: Kuolema Amiraalille.
-Galland Adolf: Ensimmäiset ja Viimeiset.
-Herlin Hans: Hiroshiman Lentäjät.
-Johnny Johnson: Väistä Sininenparvi.
-Knabe Konrad: Lapin Lentotiedustelijat.
-Knoke Heinz: Suuri Metsästys.
-Lamb Charles: Upottakaa Rommelin Laivat.
-Lewis Cecil: Hävittäjälentäjä.
-Lipfert Helmut: Taistelulentäjä Itärintamalla.
-Powers Francis Gary: U-2 Operaatio Ylilento.
-Rudel Hans-Ulrich: Stuka Lentäjä.
-Sakai Saburo: Samurai.
-Spick Mike: Luftwaffen Hävittäjä-ässät.
-Thomas Gordon, Max Morgan Witts: Enola Gay.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 02:45

Tuossa odottaa lukemista Tervon; Sukuni Tarina. Divarista ostettu enkä tiedä milloin lie ollut uutuus? Muita ei ole näköpiirissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 06:53

En ole luku ihmisiä,niin olen jättänyt kirjat vähemmälle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 11:14

En paljon lueskele. Enemmän menee kuuntelun puolelle YLE:n arkistoista. Jari Tervon kirjan voisin kahlata läpi, jos kohdalle sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 13:42

en muista mikä kirja on kirjastossa varattuna, joku henkimaailman tai sanoisinko enkelikirja.
Luen aika vähän, säästän silmiäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 17:58

Uusin Auel-Untinen odottaa edelleen lukijaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 08:15

Aloitin lukemaan Jenny Erpenbeckin kirjaa Kodin ikävä. Ilmestynyt suomeksi elokuussa 2011.
Tähän asti tuntematon kirjoittajana, aihe liittyy Itä-Ja Länsi-Saksaan.