Onko kokemusta suola tuotteista?

Suolalamppu,suolapiippu yms.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 11:04

Karkeata suolaa kurlaukseen(desinfioi),esi-isien oppeja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 10:39

Ei minkäänlaista kokemusta noista, ei myöskään suolahuoneesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 12:55

Ystäväni suositteli suolapiippua käheälle kurkulleni ja kyllähän tuo auttoi. Nuhat ja poskiontelontulehduksen kaikottajana käytän norjalaista nokkakannua, johon lisään mitallisen merisuolaa veden lisäksi.

Olen jo vuosia sitten vaihtanut ns. tavallisen suolan ja tilalla käytän joko Himalajan suolaa (Ruususuola) tai puhdistamatonta merisuolaa. Näitä saa luontaiskaupoista, Ruohonjuuresta tai Ekolosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 12:57

Suolalamput/kynttilänjalat makuuhuoneessa kaksin kappalein.Ovat yöpöydillä.Hengitykseen vaikuttavat ilmeisen suotuisasti....Ja onhan ne myös kauniit :)

Mies käyttää suolapiippua lievään rasitusastmaansa satunnaisesti.On kuulemma loistava keksintö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 17:44

Suola kynttilä lyhty minulla. Sitä poltamme iltaisin kiva himmeä valo. Ei muuta kokemusta.Olen lukenut että on hyvää tekevä vaikutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 18:04

Suola kynttilälyhdyn ostin mutta en siitä oikein tykännyt. Ihan käytännön hankuus oli se, että lämpökynttilälle tehty kolo oli niin pieni, että jos kynttilän sai kunnolla paikalleen, ei sitä meinannut saada millään pois. Lahoitin kirpparlle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 19:00

Eipä ole noitqa tullut ostettua, saattavat olla terveellisiä, mutta olen itse hieman ennakkoluonteinen joten kaikki jutut ei tehoa minuun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 20:58

Ei ole kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 06:52

Ei ole minkäänlaista kokemusta,kuulin vaan että eräälle kuntosalille on tullut suolahuone...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 11:08

Kerran kävin suolahuoneessa. Ei ole minun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.09.2011 - 16:04

enpäs ole kuullutkaan suolatuotteista mitään lukuunottamatta meri- ja ruokasuolaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 17:50

On kokemusta, yhden suolalampun omistan. Miellyttävä valo siitä tulee, mutta muuta vaikutusta en ole havainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 23:23

Suolahuoneessa olen käynyt..mutta ei ollut mitään vaikutusta..minusta kylmä kolkko paikka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2011 - 13:47

Käytän jalkojen hoitoon tarkoitettua naamiota/kuorintavoidetta, on Body Shopin tuote, sisältää merisuolaa. Mainio tuote.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 22:45

Tiedän että suolalamppuja on markkinoilla, mutta minulla ei ole.