Huomenta napsut sumuisesta Savosta. Mikä ilahdutti mieltäsi tänään?

Oikein mukavaa päivän alkua kaikille.

Avainsanat: uusi aamu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 09:03

Hyvää huomenta itäisestä Savosta. Mieltäni ilahduttaa uusi työhuone, vanha meni vesivauriotten vuoksi remppaan, nyt on niin kevyt hengitellä, jotta.....tosin keuhkopuolen tutkimusten pyörittelyt lähtivät käyntiin...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 07:46

Huomenet! Se,että ei tule vettä alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 07:51

kauniin syysaamun tervehdys, lämmintä peräti +8C, eikä vettä nakkele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 09:03

Tyttäreni toi mustan koiransa tänne taas hoitoon ja se minua ilahduttaa, vanha herra on ja nykyään ei viihdy yksinään kotona, haukkuu ja naapurit häiriintyvät. Kissani eivät koirasta tykkää, tulee tappelu jos koira liian lähelle tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 09:21

Tänään ilahduttaa iltapäivän metsäretki työporukan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 09:21

Lähden just fysioterapeutille, toivottavasti saan olkapää kuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:27

Terassilla aamukahvilla ja ylitse lensi satapäinen hanhijoukko aurassa kohden etelän maita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:33

Hyvää huomenta sinnekin!
Syksyn upein päivä, eikä se johdu upeasta säästä, vaan ihan jostain muusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:37

Mustan perskini aamu kujeet tietenkin.Se yrittää purra kännykkää joka herättää sen mielestä liian aikaisin,mutta nousee kuitenkin syömään "mussua",käy vessassa ja menee takaisin maate koppiinsa (kissojen kiipeilypuu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:54

Mukavaa päivää sinullekin, meinaan nyt alkaa katsastaa kauppojen kaalitarjontaa jotta saisi viikon työrupeaman...
Eilen olin kyl cittaris mut en ol moisia pilkkuja ennen kaaleissa huomannut tänään suunnistan muihin kauppoihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 14:33

Heräsin mieheni tuhinaan ja koiranpenikan hännän töminään.Poika meinasi myöhästyä koulusta, kun nukkui pommiin.Ihanaa elämää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 15:42

Iltapäivää jo. Mieltäni ei ole ilahduttanut oikein mikään sen sairaalakeikan jälkeen.
Jäi jonkinlainen masennus päälle. Otan sinuun viestillä yhteyden sen erään kivan asian johdosta, mutta en laita tähän sitä, ettei tule sekaannuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 17:54

Voi minä myöhästyin aamusella .Lähdin ulos ajoissa ja sitäkautta menin metsään sain perattuja paloiteltuja 3 tähden sieniä puoliämpärillistä.Se minua ilahdutti. Ja uinti .Se virkisti. Sitten ruuanlaittoon.Tein lohtakalaa., pottui,sienimuhennosta .Keitin omia pitkuliaisia uusia punajuuria,Hitsi että ovat makeita. Siinä oli puolukkaa, paholaisenhilloo,tomaattii.Kaikki vaan ilahdutti. Huomena tulee hesasta 80v.as ystävä joka haluu metsään mennä minun kanssa. Haluu sienii.Joten hyvää säätä tulossa. Näin muuten kyykäärmeenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 18:41

Huomenna on perjantai!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 00:41

Sieniretki ystäväni kanssa.