Oletko tyytyväinen sukupuoleesi?

Miksi on hienoa olla mies ?

* Perseesi ei ole arvosteluperuste työhönottohaastattelussa.
* Orgasmisi ovat aitoja. Aina.
* Autotalli on kokonaan sinun.
* Kukaan ei salassa mieti, nieletkö.
* Häävalmistelut hoitavat itse itsensä.
* Voit pitää valkoista paitaa vesipuistossa.
* Automekaanikot kertovat sinulle totuuden.
* Et välitä hevon helvettiä, vaikka joku huomaisikin uuden hiustyylisi.
* Sama työ... enemmän palkkaa.
* Ryppysi lisäävät charmia.
* Ihmiset eivät tuijota rinnuksiisi, kun puhut heille.
* Uudet kengät eivät katko jalkojasi.
* Pornoleffat on suunniteltu sinua silmällä pitäen.
* Voit harrastaa huippuseksiä, vaikket pitäisikään naisesta.
* Kaverisi eivät koskaan kysy sinulta: "No, huomaatko mitään uutta?"
* Olet aina samalla tuulella.
* Kännissä saat koheltaa.
* Saat olla aina oikean kokoinen, näköinen ja eteenkin painoinen.
* Sinun ei tarvitse ikinä hävetä itseäsi uimarannalla.
* Vaatteesi ovat aina sopivia, istuvia ja muodikkaita.

MUTTA ON NIIN PALJON KIVEMPAA OLLA NAINEN...

- Voit säikytellä miespuolisia työkavereita selittämällä poissaolot mystisillä gynegologisilla ongelmilla.
- Jos ostat vibraattorin, se on jännittävää ja villiä. Kun mies ostaa puhallettavan nuken, se on säälittävää.
- Näytät hyvältä poikaystäväsi vaatteissa. Miehet näyttävät idiooteilta sinun vaatteissasi.
- Et ole koskaan himoinnut sarjakuva- tai tietokonepelihahmoa.
- Et näytä sammakolta tehosekoittimessa kun tanssit.
- Voit halata ystäviäsi ilman että he miettivät oletko hinttari.
- Tiedät totuuden siitä, onko koolla väliä.
- Jos harrastat seksiä jonkun kanssa etkä soita hänelle seuraavana päivänä, et ole paholainen.
- Kondomin käytöllä ei ole merkittävää vaikutusta siihen miten paljon nautit seksistä.
- Jos et tienaa tarpeeksi rahaa, voit aina syyttää palkkauksen lasikattoa.
- Sinun ei tarvitse piereskellä huvittaaksesi itseäsi.
- Jos petät puolisoasi, ihmiset olettavat sen tapahtuneen koska sinua oli laiminlyöty tunnetasolla.
- Sinun ei koskaan tarvitse miettiä oliko kumppanin orgasmi oikea.
- Voit onnitella joukkuekaveriasi ilman että koskettelet hänen takamustaan.
- Jos sinulla on finni, osaat peittää sen.
- Sinun ei tarvitse kouraista jalkoväliäsi tasaisin väliajoin tarkistaaksesi onko sukukalleutesi vielä tallella.
- Osaat pukeutua hyvin ihan itse.
- Sinulla on tekosyy olla totaalinen narttu ja hirviö ainakin kerran kuussa.
- Pystyt juttelemaan vastakkaiselle sukupuolelle ilman että samalla kuvittelet heidät alasti.
- Jos menet naimisiin itseäsi 20 vuotta nuoremman kanssa, olet itsekin tietoinen siitä, että näytät idiootilta.
- Ystäväsi eivät pidä sinua outona jos kysyt onko sinulla pinaattia hampaiden välissä.
- On hetkiä jolloin suklaa todella ratkaisee kaikki ongelmat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 07:06

Täytyy vain olla tyytyväinen siihen mikä on..ei kiukuttelu auta tässä asiassa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 07:12

Yleensä olen tyytyväinen,että olen nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 07:14

- en päivääkään vaihtaisi pois!

mutta miehillä kieltämättä on helpompi käydä puskanjuurella tai nurkantakana huomaamattomammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 07:27

Heh, heh. On ihanaa olla nainen, mutta silloin keljuttaa, kun pitäisi rakentaa miehen työkaluilla jotain eikä voimat riitä. Niinä hetkinä haluaisin olla mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 08:47

Hyvät teesit!Parasta näin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 09:01

Olooni ja olotilaani täysin tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 09:19

Kyllä on ihanaa olla nainen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 09:21

Ei ole valittamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:04

Uudet passisäännökset ovat tulleet voimaan Australiassa. Maan passiin voi valita sukupuoleksi miehen ja naisen lisäksi nyt myös määrittelemättömän.

Aiemmin sukupuoltaan korjanneet joutuivat käymään ensin leikkauksessa ennen kuin he pystyivät valitsemaan passiinsa haluamansa vaihtoehdon sukupuoleksi.

Australian oikeusministerin Robert McClellandin mukaan trans- ja intersukupuoliset tarvitsevat enää kirjeen lääkäriltä saadakseen passiin merkinnän sukupuolestaan.

– Suurin osa ihmisistä pitää itsestään selvänä mahdollisuutta matkustaa vapaasti ja ilman syrjintää. Muutos takaa samat oikeudet sukupuoleltaan monimuotoisille australialaisille, McClelland sanoo.

Australian trans- ja intersukupuolisten yhteisö toivotti muutoksen tervetulleeksi. He tosin toivovat vielä mahdollisuutta muuttaa myös syntymätodistuksiaan ilman vaatimusta leikkauksen läpikäymisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:26

Onnellinen oloneuvos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:26

Jos mä vaihtaisin sukupuolta oltais ukon kans homopari ja viel kun tuo naimisis olo ol varmistunut Suomes oltaisiin susipari, joten taidan kumminkin pysyä naisena...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:40

Täytyy sanoa,että miehen kuvaus nauratti ja sai tuntemaan pientä kateutta.Olen kyllä tyytyväinen siihen,että olen nainen,mutta olen viime vuosina joutunut tuntemaan myös häpeää omaa sukupuoltani kohtaan,koska lähipiirissä on sattunut kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 11:42

Kyllä olen tyytyväinen. Joidenkin asioiden eteenpäin vieminen vaan vatii enemmän ponnisteluja näin miehenä. Tosin taitaapa se olla sama naisillakin, vain eri asioissa...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 13:00

Aivan tyytyväinen, voisihan se olla pieni kulttuurishokki, jos joutuisi valmistautumatta hyppäämään miehen elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 13:06

Kyllä sitä naisena on ihan hyvä olla : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 15:44

Olo on naisena ollut mielenkiintoista ja sellaisena se saa jatkua loppun saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 18:05

Olen ollut naisena ihan tyytyväin . En ole mies koskaan halunut olla. Mutta miehen kylkeen olen halunut.Se on ollut ihana paikka.Kieltämättä murrosikä oli erikoista aikkaa.Kehon ,sielun ja elämän rakentamisen aikaa. Eikä aina tiennyt ,miksi.Mutta ne ohitse, kaikkea on pitänyt kokea. Mutta hyvää enemmän kun huonoa.Eiköhän molemmissa sukupuolessa ole omat ihailtavat piirteet.Näin täytyykin olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 18:37

Jep, olen tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 00:40

Väärää merkki on alapäähäni laitettu. Teen molempien työt eikä kumppani erota minua työkavereistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 19:35

no en ainakaan ole koskaan toivonut olevani mies. eli..................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 23:27

Kyllä olen tyytyväinen,että olen nainen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 22:44

Kyllä naisena elo on ihanaa!!!