Kuka potee tällä hetkellä matkakuumetta ?

Mulla jo hiukan lämpö noussut tulevaa matkaa ajatellen!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 01:49

Mitäköhän tähän vastaisi?
Ei nyt menota oikein minnekään. =D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 07:04

En pode tällähetkellä matkakuumetta ...vaan muuttokuumetta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 07:18

aamukampa jo käytössä ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 07:28

Minulla on krooninen matkakuume vaikka ei nyt lähitulevaisuudessa olekaan matkaa tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 08:44

Kuume nousee,ipllä puhkeaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 09:00

Pikkuhiljaa alkaa nousta, kolmisen viikkoa vielä, sitten viikon reissu tulossa. Muutoin matkakuumeeni on kroonista laatua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 09:18

Ei ole matkakuumetta havaittavissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 09:20

no ehkä ihan lievää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 09:54

Ei ole kuumetta, eilen katsoin kyllä montako päivää on lähtöihin. Käteistä täytyy käydä vaihtamassa molemmille reissuille, kun eivät ole euromaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:25

Se on aina olemassa ja siitä ei pääse eroon kuin matkustamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:28

Ei minkään valtakunnan matkakuumetta ol, mut ens kesää varten pitää säästää ja suunta on luultavasti tuo Thaimaa tyttären perheen kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 11:38

Ruuhkat ei kiinnosta tai saada jokin ruokamyrkytys.Perheellisellä on muitakin rahanreikiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 12:38

no tota noin vähäsen on matkakuumetta mut alle 37 .humenna virroon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 12:49

Onhan sitä, mutta helpottaa viikonpäästä, 2vkoa Kreetalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 14:36

Seuraava matkani on Lappeenrantaan, jossa eno laitetaan hautaan.Olotila kaksijakoinen...
Senkin takia, että tiistaina matkustan Lahteen ja saan tietää suuria asioita oman itseni kannalta...Pieniä matkoja, mutta suuret merkitykset!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 15:46

ei sitten muuta kuin siskoni pojan vihkiäiset Laukaassa 11.11.2011, jos olen vireänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 18:37

Ainainen matkakuume :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 21:22

En pode varsinaista matkakuumetta, mutta suunnittelen Tukholmassa asuvan lapsuudenystäväni kanssa matkaa jonnekin lämpimään. Odotan tätä matkaa, sillä on tosi mukavaa viettää laatuaikaa ystävien kanssa.

Vuosittainen vaellusreissu Kanarialla odottaa joulu- tai tammikuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 00:38

En ole koskaan potenut matkakuumetta. Nytkin on jo seuraava matka tiedossa - odottelen rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 16:04

Minä poen hyvin usein matkakuumetta, vaikka mitää nmatkaa ei olisi edes tiedossa. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 19:46

Minä poden, ollaan parin viikon päästä lähdössä Thaimaaseen kolmeksi viikoksi ja tekisi mieli varata jo uutta reissua keväälle. Oon viettänyt muutamia päiviä etsien mielenkiintoisia matkakohteita, tietoa niistä, halpoja lentoja ja majoituksia.. Oon niin koukussa matkusteluun ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2011 - 22:44

Kyllä, kohta lähtö edessä. Jippii!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2011 - 22:21

Kyllä. Matkan jälkeen se pysyy hetken poissa puhjetakseen taas udelleen ja uudelleen. Sairaus on krooninen joskin joskus on helpompia jaksoja.