Suututko herkästi?

Hyvässä vauhdissa oleva mies soitti toiselle kello 2 yöllä:
- Toivottavashti en häirinnyt untashi, vanha veikko...
- Ei se mitään, sanoi toinen unisesti,
Olisihan minun kumminkin pitänyt mennä vastaamaan puhelimeen, kun se kerran soi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 13:06

Nykyään aika tasalaatuinen, nuorempana hyvinkin kiihtyvää sorttia. Nyt ei jokaiseen melskeeseen viitsi päätään työntää; toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 00:23

Empä taida.Mutta sitten kun...Taidan olla aika pitkävihainen, eikä se kyllä ole ollenkaan hyvä asia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 01:47

En yleensä hiilly mistään, mutta en kyllä varsinaisesti ollut aamulla iloinenkaan, kun joku kauppasi jotain nettijuttua kahta tuntia ennen kuin olin pannut herätyksen.
Kerrankin olisi saanut nukkua hieman pidempään, niin kävi näin. Se soiva puhelin oli tietysti vielä olohuoneessa ja piti juosta vastaamaan.
En anna sitä anteeksi ikinä, mutta mitä teen, kun en tiedä kuka se ruoja oli?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 05:31

- oon äkkipikaanen, mutta heleposti leppyvä -

Eteläpohjalainen sananlasku :
”Haluaksää turpahas?”

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 07:03

Suutun eilenä viimeksi täällä napsussa ollessani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 07:15

Ystäväni totesi kerran,että minä kiihdyn nopeammin,kun ferrari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 07:30

Joskus suutun pikaisesti, mutta lepyn vielä nopeammin. Todella harvoin suutuun hirveästi ja siitä on sitten leikki kaukana. Olen myös pitkävihainen silloin, kun minua loukataan verisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 08:59

Harvoin suutun, mutta sitten tulisesti, tosin lepyn myös nopeasti enkä jää vatkaamaan asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 09:17

Harvoin suutun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 09:20

Joka turhasta suuttuu se mustaksi muuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:24

Nipottaminen ei kuulu tapoihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:33

Mul on pitkä pinna, mut aut armias jos saa mut suuttumaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 15:46

No jos aikasi härnäät sanon kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 21:14

Jotkut asiat ketuttaa satasella ja joskus tuntee ittensä loukatuksi, mutta pari kertaa puuskautettuaan tuntuu, että lääkitys pelaa ja asialle voi jopa hymyillä. Ikäkin tekee tehtävänsä, melkein 50 mittarissa, joten mitäs sitä enää suuttumaan tai elämöimään. Erilaisuus on varmaan sitä ihanuutta. Uskossaan pitää olla vahva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 23:12

En osaa suutua sillee kun pitäis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 00:36

Suutun - jos huomaan vilppiä jossakin ihmisessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2011 - 23:31

Aika pitkä vieteri on..mutta kun se katkeaa..silloin alkaa meteliä kuulumaan..