Kuinka moni teistä ei ikinä liity facebookiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 23:05

Olen valitettavasti liitynyt..mutta ei ole minun paikka..eli en siellä käy,kun joskus satunnaisesti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 18:21

Tässä on eka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 18:32

Tässä toka ,joka ei tiedä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 18:50

Minä olen siellä, ja ystävä valinnat teen itse, ja idiootit heti hylkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 19:34

Olen joskus kauan sitten heikkona hetkenä liittynyt edes tietämättä mihin,toista vuotta sitten etsin ystävän avulla profiilini ja siitö lähtien vaihtanut mun kavereiden kanssa ajatuksia päivän polttavista asioista.Nämä muutokset FBssa ihmetyttävät useita meistä,katsotaan mitä tulevaisuus tuo.Huomautus vielä,mun FB-kaverit ovat kaikki itseni tapaamia ja valitsemia henkilöitä,muut voi hienotunteisesti ohittaa•

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 20:03

Olen uutisista kuullut, että naamakirjassa on jatkuvasti uudistuksia ja monet ovat niihin kyllästyneet lopullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 20:06

Käyn katselemassa muutaman kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 20:23

Olen jo liittynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 20:28

En ole liittynyt, mutta en sano ettenkö koskaan liittyisi. Monesti on tullut sanottua, ettei ikinä tee jotain asiaa, huomatakseen että taas tuli rikottua tuo ei ikinä-lupaus .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 20:31

Ei ole ollut tarvetta liittyäkkään.Olen napsuttelija ,ystävät täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 20:57

En ole liittynyt sinne ja en liitykkään !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 23:14

Eipä ole tullut liityttyä koskaan facebookkiin.. Muut keskustelupalstat riittää toistaiseksi minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 09:16

Minä olin aiemmin sitä mieltä, että en ikinä liity, mutta poikani suorastaan vaati minua liittymään. ja onhan se tietysti näppärää, kun nyt voin seurailla myös poikani kavereista yms. siellä. ja monta entistä koulu- ja työkaveria olen sitä kautta löytänyt uudelleen ja se on ollut tosi mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:42

Olen siellä ja ilmeisesti vielä pysynkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 00:28

Minä olen yksi heistä.