Tämä "sokea" myyrä saattaa saada näkönsä takaisin.Lääketiede edistynyt riittävästi.Pelottaa! Kyseessä sentään laser...

Avainsanat: silmien laserleikkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2011 - 18:39

Minulle on tehty silmien laserleikkaus yli viisi vuotta sitten. Hyvin onnistui ja silmälaseja en ole tarvinnut sen jälkeen. Kyllä kannatti :)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 13:36

Ei ole omakohtaista kokemusta silmien laser leikkauksesta, mieheni kylläkin oli kiinnostunut kun on myyrän näkö. Plus 8,25 molemmissa silmissä, ja tulos ei olisi taattu kuitenkaan. Sisareni miehen silmät leikattiin miinus 2,5 , ja toinen silmä epäonnistui, uusinta leikkaus tehtiin ja sai edes jonkinmoisen näön takaisin. Rekka liikennöitsijänä toimii ja joskus joutuu kuskeja paikkaamaan, ei aja enää ainakaan pimeällä, ei silmät ole hyvät silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:42

Ei omakohtaista kokemusta, eikä lähipiirissäkään ketään tuttua, joka olisi kyseisen operaation läpikäynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:05

Nou link,tai puhutko itsestäsi ;-)?Lähipiirissä ystäviä,joille on tehty useitakin laser-leikkauksia tai jotain on poltettu silmässä????Itsellä ei kokemusta,mutta ovat kiitelleet leikkausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:43

On kavereilla kokemuksia. Joillekin auttaa hyvinkin ja toisille ei.
Kokeilla kannattaa, jos ei laseilla saa korjattua. Itse pysyn silmälasien käyttäjänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:54

Kuulemma laserleikkauksilla saadaan hyviä tuloksia aikaan. Onnea vaan yritykseen tässäkin tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:56

Isäni aikoinaan leikkautti silmänsä laserilla ja sai heittää silmälasit pois yli 70-vuotiaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 16:14

laserleikkauksissa on sukulaisia ollut, ja onnistuneet ovat hommat hyvin. lycka till.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 18:12

Minulla omakohtainen kokemus, silmä leikattu laaserilla 24 vuotta sitten ja hyvä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:24

Älä pelkää kyllä taatusti onnistuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 00:21

Saattaa saada.... laser on ollut jo pitkään erittäin varteenotettava juttu silmäleikkauksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 12:17

Ihan varmasti Girasol hyvin menee, älä turhaan ajattele koko asiaa. Hyvin selviät ja varmasti tulokseen olet tyytyväinen.