Onko Sampo Pankki viisastunut viimekertaisesta?

Sampo Pankki kutsuu asiakkaansa kehittämään seuraavan sukupolven verkkopankkia. Toivottavasti ei viimekertaisen kaltaista fiaskoa ole luvassa.
www.kauppalehti.fi//5/i/talo...0110994569

Avainsanat: sampo pankki verkkopankki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 12:19

Vaikea sanoa, olen nykyään aika pasiivinen asiakas. Tili siellä on kyllä, taisi tulla joku kirjekin kotiin, muistelen, olisko ideoita siinä kysytty.
Siirsin tilejäni toiseen pankkiin silloin kun sotkut olivat huipussaan, uudessa on mennyt hyvin, toki noissa systeemeissä on ajoin kaikissa pankeissa jotain häikkää.
Nordea on työpaikan palkkapankki eli sitä kautta kulkee maksut kaikkiin pankkeihin. Siinä on ollut ongelmia useammin kuin kerran ja eniten viime aikoina niillä joiden rahat ovat Nordean tilille jääneet.
Tanskalaisen ja suomalaisen järjestelmän välillä oli niin paljon eroja että yhteensovittaminen oli vaikea toteuttaa. Tyytyväisiä väittävät Sammon asiakkaat nyt olevansa.

Lisätty: 28.09.2011 - 14:49

Ei Sammonkaan toiminnassa mitään moitittavaa ollut, vasta sitten kun tuli Danske Bank. Se on muuten iso pankki, toimii monessa maassa, mutta eihän se aina etu ole. Jos Sampo olisi kreikkalainen pankki myös, tulevaisuus olisi huolestuttava.
Tiedän että joitain Sammossa aikoinaan työskennelleitä ja sieltä lähteneitä pomoja ja asiantunijoita on ostettu takaisin Sampoon...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 12:34

Me vaihdoimme pankkia, emme edes pyllyä viitsi kääntää kyseiseen pankkiin. Palvelut oli alle arvostelun. Nykyinen pankkimme on Liedon sp, vakavarainen ja asiakas ystävällinen, hoitaa rahojamme hyvin, ja kehtaa tiskillekin mennä asioimaan, Sampo pankkiin kun menit ovesta sisään niin tunsi että häiritset virkailijaa, hyvä että takkuaa ylimieliseltä pankilta ja toivon lisää asiakkaita jotka häipyy Sampo pankista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:39

Edellisen revohkan aikaan siirryin toisen pankin puoleen, oli hermo mennä, kun tuolloin odotteli Sampon nettipankin aukeamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:08

Pieleen se menee kuitenkin. Riippuu ihan konsulttien määrästä miten pahoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:09

Olen siirtynyt entisestä Postipankista aikoja sitten,kun vesettivät pahasti pienlainaajaa.En kosekkaan sinne suuntaan.Yhdentekevää sen pankin edesottamukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:53

Hankalaa kommentoida, en ole ko. pankin juttuja seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:59

onneksi ei ole kaikki raha-asiat Sampo Pankissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 17:06

Onnekseni minullakaan ei ole enää asiakkuutta ko. pankissa. Erosin sieltä jo parikymmentä vuotta sitten. Nykyinen pankki ollut ongelmaton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 18:09

Onneksi en ole sampo.pankin asiakas enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 18:17

Sampo pankki on kohdallani mennyttä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 23:19

En ole koskaan ollut Sampo pankin asiakas..olen ollut tyytväinen pankiin mitä käytän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:52

En ole enkä aio Sampo pankin asiakkaaksi, on ollut häikkää joskus silloin tällöin heidän ohestaan vaikka olen muun pankin asiakas, mutta kun heillä mattää niin raha ei tule tililleni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 23:28

Säästäpankki on se sitten vaikka lammin säästöpankki ihan hyvät arvostelut,

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 00:17

Ei ole suhdetta tuohon yritykseen - ja tuskin tuleekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 12:15

En ole Sampo pankin asiakas, enkä edes harkitse pankin vaihtoa.