VR:n konsultti kehaisee: työmme jälki on huomattu. Oletko samaa mieltä?

Todellakin työn jälki on huomattu, kysy vaikka keneltä junaliikennettä käyttävältä. Kerrankin talousuutisissa oli jotakin joka sai raikuvat naurut.
www.kauppalehti.fi/5/i/talou...0110994547

Avainsanat: vr:n lippusotkut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 12:22

Niin, se konsultti ei tietenkään ole VR:n palveluksessa - joku asianosainen oli intialainen, sehän paljastui, kas kun sitten tuli jotain kiinalaista jälkeä myös. Testaus tapahtui Intiassa, se on halpaa.
En tarvitse junaa onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 12:37

Varmasti on huomattu, pahoittelevat julkisuudessa paljon virheitään ja yleensä se toisen syyksi laitetaan, halvin oli varmaan tämä konsultti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:53

Eivät edes tajua pitää suutaan kiinni...Typerämpiä,kuin ovatkaan? Luulisi, että Suomen kaltaisessa sivistysmaassa EDES junaliikenne kulkisi takkuamatta.Mutta ei.On sitten kesä tai talvi niin junat ei jostain syystä kauaa kulje kerrallaan ilman ongelmia.Ja nyt tämä ns.lippu uudistus.Juu ja joo.Miten ihmeessä tämmöisen asian voi edes "ryssiä"? Hyvä Suomi. Hyvin hoidettu.Taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:08

Tajuttu väärin; VR:lle konsulttina homman tehnyt mainostaa itseään!
Kaikki on mainosta puhutaan mitähyvänsä, pääasia että puhutaan.
Siitä ei kerrota minkälaiset sanktiot on töpeksimisestä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:35

Hyvä ehdokas Vuoden Vitsiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:07

Suomi on konsulttien luvattu maa. Ennen ne olivat jonkinsorttisia asiantuntijoita.
VR = Vielä Raiteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:52

VR = väärillä raiteilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 15:00

No ihan varmasti on työnjälki huomattu, eikä ollenkaan positiivisessa mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 18:18

Tv.stä hän ne toitottaa, että asiat ovat hanskassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 23:22

Päin p..tä on VR:rrän asiat..hankaluuksi pelkästään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 00:24

Huonosti menee VR:llä ! on mennyt jo useamman vuoden ja sama tahti jatkuu.....!
Mitä näemmekään vielä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:51

On todella huomattu...

Kun uutisia seuraa, homma jatkuu samaan malliin, siis ei toimi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2011 - 00:16

Onneksi on varaa käyttää omia kiskoja - eli renkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 12:14

Ihan samaa mieltä.