Nyt äkkiä autokauppaan! Joko sulla on autokuumetta rinnassa....tai siis rinnoissa tietenkin?

www.taloussanomat.fi/kauppa/.../12?rss=13

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2011 - 12:08

Juu, rinnassa on. Lompsa vain on tyhjä.

Kysyjän kommentti

voi voi sentään!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 11:26

Honda CR-V näkyy nousevan eniten, sehän se pitää käydä hakemassa niin saa suurimman säästön!!!!! Häthätää Volvokin kelpaa, jos Hondat on kerinneet loppua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 11:27

Lantikoihin ei näköjään ole tulossa korotuksia, ainakaan eivät olleet päässeet listalle. Ostimme muutama vuosi sitten uuden Lantikan, joka tällä ajolla kestää meidän maallisen vaelluksen ajan. Ei tarvitse olla enää potkimassa renkaita autoliikkeissä, jossa en mielelläni shoppaile lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 11:41

Ei tarvitse mennä; www.autotoday.fi/page.php?pa...=201108016

Ford
BMW
LandRower
ovat tilaston häntäpäässä

Lisätty: 28.09.2011 - 13:13

yli 16 vuotta vanha Toyo syö vähän ja nöyrästi kulkee!
Näkyy vieläpä olevan tilastoykkönen kestävyydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:04

Ei ole auto kuumetta ja enkä autoa osta ,kuljen julkisella liikennevälineellä... bussilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:54

Ei tarvitse mennä autoa ostamaan, on tässä nykyisessä tila-autossa vielä takuu voimassa. Ja emme nykyään näin vähällä ajolla uutta autoa vielä hanki, on hyvä, tilava, ja moottorissa tehoja, ja komean näköinenkin vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:04

Korotuksia,veroja yms.taitaas olla edelleen taloudellisempi kulkea fillarilla tai taakan kanssa taksilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:58

Auton hankinta ei ole ajankohtainen. Ajelen vanhalla timantilla niin kauan kuin yleensä omaa autoa käyttelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:45

Keväällä pitäis vaihtaa auto uuteen, en ole vielä päättänyt merkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 18:31

ei ole pinnassa, eikä rinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 23:35

Antaa autojen hintojen kallistua rauhassa..en tarvi autoa..Hyvä hyödyllinen kuntoa kohottava kulkuneuvo..fillari..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 23:46

Ei oo, eikä tuuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 10:29

Ei ol, ei tuu eikäs viel tilata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2011 - 23:57

Nou hätä. Nykyinen MB ymmärsi ja antoi anteeksi pitkäaikaisen suhteeni pankkini kanssa. Mutta antoi myöskin erittäin selvästi ymmärtää, ettei hyväksyi uutta suhdetta. Jos ei hän riitä, niin oma on kuulemma häpeäni.