Omat koirat eivät pure, eikös niin?

Isokokoinen koira makasi nurmikolla. Vanha mies istui kuistilla.
Ohikulkija pysäyttää autonsa portille, avaa ikkunan ja kysyy:
"Anteeksi herra, mutta pureeko koiranne?"
"Ei pure", vastaa vanha mies.
Ohikulkija nousee autostaan ulos.
Salamana koira hyökkää kimppuun ja alkaa raadella ohikulkijaa.
Koiran alkaessa raahata ohikulkijaa ojaa kohti, ohikulkija sanoo heikolla äänellä:
"Tehän sanoitte, ettei koiranne pure".
Vanha mies vastaa: "Ei ole minun koira".

Lisätty: 28.09.2011 - 00:50

Koirat eivät saaneet ruokaa ja sen takia söivät isäntänsä, mutta eivät purreet!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2011 - 17:57

Eihän toki se oma koira, se on aina muiden koira joka ruree, mutta se omakin koira on jollekkin toiselle jonkun muun koira.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 00:34

Kyllä ne omatkin koirat osaavat purra; www.stara.fi/2011/09/10/koir...isantansa/

Tiedänpä sellaisenkin koiran, joka puree jos yrität laskea sen sylistäsi sohvalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 06:04

On niitä kaiken karvaisia koiria. Aika hyvä juttu minkä kerroit.Aika yleinen kysymys ihmiseltä.Meillä kun oli koira ja naapurina ukko joka haisi aina viinalle.Se kirosi ,koira kun tulee hänen tykö vattii herkut ja makkarat ,minä annan pahaani. Sitten kun tulen tänne teille se perk.. puree.Koiramme kuuneteli käänsi päätää. Kyseli ukko millä sen saisi ystäväkseen että olisi hilaa ja purematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 07:33

Ei ole koiraa karvoihin katsomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 08:16

Kyllä omatkin koirat voivat joskus purra.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:00

Ei ole todella koiraa karvoihin katsomista...
Ei oma koira pure jos olet itse asiallinen, etkä tee koirasta käytöshäiriöistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:14

Ompa vieras koira purrut 56 vuotta sitten aika pahasti jalkaan.
En ole ystävystynyt sen jälkeen koiriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 11:10

Minulla ei ole ollut koskaan omaa koiraa, mutta vieraat koirat ovat lapsuudessa päässeet puremaan. Koirakammoa ei ole jäänyt, sillä tunnen monta ihanaa ja mukavaa turrea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:20

Yleensä, jos koira puree, on syy isännässä.Tai siis sen puutteesta...Vika niin usein remmin yläpäässä.Harvoin koirassa jokin elimellinen vika, että sen takia purisi.Toki sairas voi olla...Koira ON eläin, eikä mikään "hellanduudelimurunen" joka saa kaiken anteeksi ja vielä potkuhousut päälleen.YÄK!

Rakastan eläimiä.Mutta osaan "lukea" vain koiria.Koiran asennosta, korvista , niskakarvoista ja hampaista voi lukea paljon.Koira myös aina jollakin tavoin varoittaa kerran tai kaksi, ennenkuin hyökkää.Tai siis jos hyökkää, koska tervepäinen koira välttää hyökkäämistä loppuun asti.Koira on mahtava lauman jäsen.Siis alimmainen jäsen ihmisten jälkeen.Ja mainio harraste -ja seurakaveri.

... Sitten on tietysti nämä tyypit, jotka käyttävät koiraa kehonsa jatkeena.Idiootit.... Mutta se onkin sitten taas jo ihan eri juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:24

Parempi virsta väärään kuin vaaksa vaaraan.
Mitäs sinne ulos hyppimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:29

Kyllä se omakin koira voi purra.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:32

Onneksi en ole kohdannut purevaa koiraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2011 - 23:34

Ei ole omat koirat koskaan purreet. Uskon että se miten niitä kuten muitakin eläimiä kohtelee, vaikuttaa siihen pureeko vai ei. Olen esim. nähnyt kissan, joka annettiin juoposta perheestä toiseen perheeseen hoitoon. Joka kerta kun entinen isäntä käy juovuspäissään katsomassa kissaansa, niin kissa lähtee peloissaan karkuun. Purisi varmasti ellei pelkäisi niin paljon.