Onko elämässä enään mitään kivaa???

Elämän tosiasioita
Isä kysyi 13-vuotiaalta pojaltaa, tiesikö hän mitään kukista ja mehiläisistä.
"En halua tietää", vastasi poika ja purskahti itkuun.
Isä ihmetteli suuresti ja kysyi, mikä hätänä.
"Voi isä", poika sopersi, "Kuuden vanhana sain kuulla "Joulupukkia ei ole olemassa" -puheen. Seitsemän vanhana sain kuulla "Pääsiäispupua ei ole olemassa" -puheen. Kahdeksan vanhana sain kuulla "Hammaskeijuja ei ole olemassa" -puheen. Ja nyt yrität kertoa, ettei aikuiset oikeasti harrastakaan seksiä. Minulle ei jää enään mitään, mitä odottaa elämältä!"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 28.09.2011 - 00:28

toivottavasti pojan pelko on aiheeton ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2011 - 06:12

Kyllä se välillä on voinut tuntua tuolta. Mutta etiä päin .Ei mitään miettimisiä nuorena . Tekoja enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 08:13

Elämä on laiffii, suuret surut pienellä pojalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 09:15

On - ja paljon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:04

On ...elämä on mukavaa vaikka ei aina tunnu siltä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:19

On kivaa joskus, mutta pienen pojan lailla kyllä monasti aamulla huokaan,
miksi minä heräsin taas näiden kipujeni kanssa.
Mutta ehkä tänäänkin tapahtuu jotain odottamatonta kivaa.
Olihan jo monet napsut jo kirjoituksilaan ilahduttaneet minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:24

Todella paljon on niin isoja kuin pieniä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:18

Totuus on joskus julma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:21

On ankea lapsuus ja nuoruus näköjään pojalla ollut.
Toivottavasti noita tapauksia ei ole kovin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:26

Elämä on ihanaa, kun se oikein oivaltaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 11:31

Omaa elämää ei kannata muiden varaan laskea.Elää niinkuin huvittaa.Aina löytyy arvostelijoita.Ne jotka sanoo,että elämä on "aina kivaa" täytyy olla ruuvit löysällä tai teeskentelevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2011 - 23:28

On toki. Vietin pari ihanaa päivää ystäväni seurassa. Mutta sen jälkeen sain kotia tultua sellaisen pommin päälleni, ettei elämä enää tuntunutkaan kivalta.