Mikä on Rodoksen Arkeologisen museon osoite? Miten sinne löytää?

Avainsanat: rodoksen arkeologinen museo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 23:23

Se on täällä; maps.google.com/maps?hl=fi&a...mp;vpsrc=6

Kysy vaikka suomeksi argeologista museota, kyllä ne ymmärtävät siellä suomea. ;-D

Vanhassa kaupungissa kuitenkin, sataman tuntumassa, Ellin baarista vajaa kilometri etelään.

Siis tämän näköinen paikka; www.panoramio.com/photo/2649...google.com

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 22:58

Kysy matkaoppaalta..kyllä varmaan osaa neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.09.2011 - 00:32

et voi olla törmäämättä siihen jos pääset viikon aikana hotellin baarista edes kerran ulos tuulettumaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 00:38

Rodoksen Arkeologinen museo
Rodos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 08:09

Jos olet seuramatkalla, niin opas osaa neuvoa, muutoinkin tuossa edellä on jo tullut osoitteet ym. selväksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 09:08

En tiedä mikä tuo museo on, olen käynyt vaan siinä isossa museossa Vanhassa kaupungissa, sen virallinen nimi on unohtunut. Se on hieno museo, kannattaa käydä.
Jos olet valmismatkalla, kysy oppaalta, antaa ehkä kartankin jossa tuo on merkittynä.
Tutkin asiaa ja kysymäsi museo on vanhassa kaupungissa Johanniittaritarien katujen alueella, vieressä on iso aukio. Sitä ei voi olla huomaamatta, varmasti löytyy myös opasteita paikalle. Olen tottunut englannin kieleen ulkomailla, museon nimi on Archaeological Museum in Rhodes .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:05

fi.hotels.com/de1647340/hote...i-kreikka/

tuossa on oikealla puolella kartta siihen, ja siellä puhuvat melkein kaikki Suomea jotta kysyvä ei tieltä eksy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:23

Minulle on tuttu vain Kreetalla Iraklionissa sijaitseva arkeologinen museo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 13:14

Niin lyhyet on välimatkat, että siihen ei voi olla törmäämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:16

Matkaopas tietää varmasti :)