Millä perusteella lapsenne saivat aikanaan ne nimet, mitkä saivat?

Ovatko olleet tyytyväisiä nimiinsä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 28.09.2011 - 00:34

emäntä kertoi minkä nimen olemme päättäneet antaa tyttärellemme, hyvähän siitä tuli ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 18:14

Poika sai nimensä kun oli muotinimi, lyhyt ja sopii sukunimen kanssa yhteen, tytär toi tullessaan nimen kun oli sopiva nimipäivä silloin, ja molempien etunimi alkaa T kirjaimella ja toinen nimi molemmilla alkaa P kirjaimella. Eivät ole nimiään moittineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 18:40

Kyllä ne tuli ihan vaan mieleen minkä nimen halusi, ainoastaan viimeinen lapsi toi ongelmia koska oli tyttö ja J alkavia nimiä oli silloin vain 5, ja niistä yhtäkään en huolinut.
Mutta naapurimme entinen Irwinin käly keksi että anna nimeksi Jane.. Minä siihen että sehän lausutaan Zein, hän siihen että ollaan Suomalaisia joten lausutaan kuten kirjoitetaan...
Niin viimeisestä tuli Jane...
Meillä on nimet menneet vahingossa J K J K J K ja viimeinen J.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:39

Tyttö ja poika saivat nimensä isänsä äidin kielen mukaan.Oli mieheni tahto ja nimet piti olla ruotsinkielisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:53

Eivät ole saaneet nimiä vielä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 20:03

Ei nimi miestä pahenna. Eivät ainakaan ole huomauttaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 20:23

Nimeämättä ovat vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 21:26

Esivanhempien kuninkaallistenkin suosimat nimet otettiin käyttöön.
Valituksia ei ole kuulunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 21:31

Huutoäänestyksellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 23:02

Minä keksin tytölle nimen..ja mieheni pojalle..Tyytväisiä ovat olle nimiinsä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:27

Birgitta tuli Pyhästä Birgitasta, Anne kansainvälisyydestä ja Soile iltatähti sopi niin hyvin joukkoon.
Minulla on vain lapsia, ei yhtään poikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:24

Poika vain näytti juuri sen nimiseltä, mikä hänelle sitten nimeksi annettiin. Ei ole ainakaan vielä nimestään valittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 14:11

Ensimmäinen lapsi sai nimensä isänsä toiveesta, toisen pojan syntyesssä nimi oli jo valmiina. Erittäin hyvät ja yhteensopivat nimet. Usein kuulen sanottavan, että onpa kivat nimet pojilla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2011 - 21:26

Ensimmäisen pojan nimen päätti isä erään kuuluisan urheilijan mukaan, minä valitsin sitten toisen nimen.
Toisen pojan nimi oli minun ehdotukseni kokonaisuudessaan ja se kelpasi myös isälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 12:05

Eivät ole valittaneet. Ensimmäisen lapsen nimeä mietittiin pitkään. Toiselle annettiin kiireessä nimi. Ja ei ole valittanut.