Minusta tuntuu näin, tuntuukos samoin ?

Seisoskelin peilin edessä ja ajattelin lausetta "Kehoni on temppelini". Just joo ...
Millä vuosisadalla se rakennettiin?!
Kuka antoi rakennusluvan laajentamiseen?
Ja missä perkeleessä kiinteistönhuoltaja on?
Ja museovirasto ei entisöi koska on rahapulassa!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 20:21

Täälläpäin on alkanut pienimuotoinen yritys temppelin restauroinniksi, alkuun olisi tarkoitus saada viimeisimmät laajennukset jätettyä pururadan reunoille.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille, mulla taitaa olla remonttimiehet lomalla, ainakin olo on sen mukainen, saisivat palata jo hommiin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 12:26

?????Viime vuosisadalla tai tuhannella,loppujen lopuksi hyvässä kunnossa rauniot,ei laajennuksia tehty ja kiinteistönhoitajana toimannut ihan itse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 12:49

Kyllä olen kehoani pitänyt vaikka tempelinä ja pyhänä paikkana.Niinkuin tuon jo kauniisti ilmaisit. Rakennus vuosihan ei minua ole häirinnyt yhtää. Olen koittanut jotenkuten säännöllisin välen huoltaa ettei rapistuisi niin kamalasti ja pahon.Laajennus joskus käy kyllä miellessä, mutta taasen täytyy keskittyä siihen ,ettei ihan holtittomasti pääse vanha temmpeli laajentuun. Koska rakenteilta vaaditaan vielä enemmän lujuutta.Siihen ei oikein enään olisi mitenkään varaa.Tämä happi saa aikaan maanpäällä ihmeellistä lahoomista .Rautakin ruostuu puhki.Tämä täytyy pitää mielessä.
Toisilla huolto pelaa toisilla ei. Vaikeetahan se välillä on, ei siitä mihinkään pääse. Niskasta kiini eipä muu auta.Turha keneltäkään apua on hakea ,kaikki on rahapulassa, mutta kun me yksityiset tartumme toimeen ,johan syntyy ihmeitä talkoillakin.Eikä osata uikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 14:02

Kyllä minun temppelini on laajentunut runsaasti ja pintavikojakin ilmenee,mutta se kaikista rumin vaurio on tolpissa mitkä tätä kaikkea kannattaa,muta onneksi ne vielä vievät eteen päin ja perutuskin toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 15:41

Säännöllisesti huollettu vanhempi hyväkuntoinen arvorakennus - ainakin omistajansa mielestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 17:41

Välillä toivoo, että ihmiseen sais "varaosia". Mulla on ollut jo kuukauden olkapää paskana, niin nyt jo toivoo, että sais ehjän olkapään tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 18:11

No ei ihan samalta tunnu, vaikka toki temppelin laajennustyöt on hieman menneet överiksi... : ) Muutoin olen tähän kaikken aika tyytyväinen.Ei paineita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:02

ah niin totta !!!
ajatteles kun tulee aika kysyä missä on putkimies......????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 20:02

Kai niissäkin pitäisi olla päivämäärä ja merkintä "parasta ennen":-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 21:23

Olen suorastaan ylpeä näkemästäni, varsinkin jos peili on niin alhaalla, että naama näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:30

Huomasin juuri lapun " Varokaa vihaista koiraa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:25

Omalla kohdalla olen sitä mieltä, että arkkitehti on ollut lomalla kun tätä temppeliä on suunniteltu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2011 - 20:59

Pelkään että kohta onb purkutuomio edessä