Kuolaatko viikonlopun ennätyslottopotin perään?

www.hs.fi/ulkomaat/Ihminen+k...5545988018
Luultavasti ainakin tulee uusi pelattujen rivien ennätys.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 18:16

Kyllä se taitaa näin olla,että sen rahan itselleni haluaisin.
Kertoisin pomolle, että otan vuoden vuorotteluvapaan.Maksaisin lainani pois ja auttaisin vanhempiani rahallisesti,sekä tietysti pojan tilille pistäisin sievoisen summan...Sitten keräisin lähimmät ihmiseni ja yhdessä päätettäisi, minne lähtisimme porukalla lomailemaan.Osa rahoista tietysti korkeakorkoiselle tilille...
Ah sepä olisikin elämää!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 11:42

Ehkä en kuolaa, mutta meinaan panna roponi likoon siinä toivossa, että edes jotain rapsahtaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 12:28

Kuolaan,kuolaan ja sijoitin elämäni eniten lottoon,poissaolon takia pistin 3w järjestelmän=24€

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 12:53

Kyllä kuolaan ja untakin saatan nähdä. Eriasia tuleeko ja kenelle se sieltä tulla tupsahtaa. Ai ai senkun sai. Huutaisin ääneen että nyt tuli maali.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 13:51

Enpä kuolaa ja en lottoakaan.. tuskinpa ihme on jos lapun pistän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 16:58

Jo 80-luvun alussa rakentajapiireissä oli juttua kun eräs neuvos tuli neuvostoliiton matkalta; supisvat että paljasti suuren salaisuuden! Mitä hän sanoi? Ei mitään, suusta vain valui KUOLA!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 17:36

En kuolaa, mutta pienikin siivu 10 millin voitosta olisi lystiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:36

En kuolaa enkä lottoa vaikka olisi kuinka iso potti tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:59

Viisi hajariviä on toisinaan tapana laittaa. Osuu tai ei, niin silläkin tulee jos on tullakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 00:34

En kuolaa ! laitan kolme hajariviä, sillä tuloo jos on tullakseen !
Toivottavasti jos löytyy yksi täysosuma että se menisi isolle porukalle.
Ei se raha onnea tuo, eikä täältä maailmasta mitään mukaamme saada kun kuollaan.
Onnellisuus löytyy kyllä muualta kuin rahasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.09.2011 - 00:45

kuolaan kyllä, tai ainakin suupielet ovat kosteana, laitoin tavallisen kahden rivin asemesta kolmannenkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 10:35

Kaksi riviä ja suupielet pysyy kuivana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:28

Tänä aamuna kaivoin Lottolapun esiin ja totesin, että kestolottomme on päättynyt jo elokuussa, pitänee viedä lappua kioskille ja pistää jälleen kymmeneksi viikoksi raha-anomus vetämään. kaksi riviä ja aina samat numerot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2011 - 21:20

Olen tuota kuolaamista jo kokeillut, ei toimi. Sama vanha suosikkijuttu edelleenkin lähtee anomuksena eteenpäin.