Onko sinulla lempi vaate tai vaatteita joita tykkäät aina pitää?

Avainsanat: lempivaatteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 09:04

arkikäytössä farkut ja t-paita.juhlissa fiinimmin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 09:06

Shortsit ja pikee-paita.
Talvella farkut ja college.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:12

Minä haluan pitää kotona väljää paitulia, minulla on aina kuuma ja haluan pukeutua väljästi ,kun kaksistaan mieheni kanssa kotona olemme, jos ovikello soi niin kipin kapin menen vaatteita vaihtamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:33

Farkut on ehdoton !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:44

Ilmeisesti tämä kesäpusero, jonka olen ostanut varmaan 10 vuotta sitten.
Tämä on sellainen oranssikuvioinen, hyvin kulunut jo.
Mutta saan hyvin päälleni ja ei lika näy. totta en sillä enään takitta kauppaan tai muualle
mene, nytta kyllä sitä kotioloissa vetää.
Pitkähihainen on tyttäreni oikein ruma ruskea kuminauha ranteissa ja taitaa olla helmoissakin.
Sen saan itse päälleni.
Nuo kädet minulla on ongelmana, kun ne eivät nouse edes hiuksia kampaamaan.
On millin jenkkitukka, jotta ei tarvi kuin pestä ja pyöräyttää kädellä niin siinä se lepää.
Minulla on paljon nättejä, en sano muodinmukaisia vaatteita, mutta en hanno niitä pitää ja se päälle pukeminen on vaikeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:00

Kyllä ne farkut taitaa melko usein jalassa olla....Ja jokin tumma pusero/ t-paita yläosaan.Myös "villatakit" käytössä....Hameita en oikein osaa käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:17

Kyllä mulla on yksi vaate jonka ostin Rodokselta muutama vuosi sitten ja nyt taas laitettu säilöön ensi kesää varten on aivan ihana helle pusero ja yhä kuin uusi, viime matkalle en ottanut mukaan olisi ollut melkein joka kuvassa, tuntuu olevan aina päällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 11:38

Vaikka vaatteita kaapit täynnä, niin usein sieltä tulee valittua yhdet ja samat vetimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 12:32

Tottakai,kait jokaisella on lempparivaatteita,joita vetelee.Arkikäytössä näitä ja muussa käytössä noita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 12:55

Takki tai pitkät housut.Arkikäytössä hyvät ettei kiristä ja istuu päällä huomaamattomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 14:54

Kyllähän niitä on. Jokapäiväisessä käytössä on yksi ihana jakku, nytkin päällä, sopii monen hameen kanssa , materiaali on ihana. Myös juhla-asuissa on jokunen lemppari mutta niitä täytyy tietysti ostaa uusia eri tilaisuuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 15:50

Joitakin vaatteita on tullut pidettyä niin paljon, että ovat yksinkertaisesti hajonneet. Ostan mieluummin kestäviä, ajattomia ja laadukkaita vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:35

Väljät tunika malliset puserot...t-paita ja legginsit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:56

Kirkkaan punainen fleecepusero ja punainen T-paita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 00:40

Hyvin joustavat pitkikset ja pitkä T-paita tai joku muu pusero.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.09.2011 - 00:51

taitaapa olla, valitettavasti eivät ilmeiseti näytä kovin hyviltä, kun emäntä valittaa niistä joka käänteessä, toki "ihmisten" ilmoille laitan jotain ehjää ja huonosti lämmitävää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:29

On vaatteita, joita käytän lähes jatkuvasti. ja sitten niitä joiden käyttö on kovin vähäistä. Jos en ole pariin vuoteen jotain vaatetta käyttänyt kertaakaan, se päätyy kirpparille (lukuunottamatta omaa kastepukuani).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2011 - 21:03

Ei ole lemppareita, laitan mikä päälle mahtuu. Käyn erittäin harvoin missään, joten ei edes juhlavaatteita tarvitse kaapissa säilyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 12:04

On, on. Aina samat rääsyt päällä. Vaikka kaapista löytyisi parempiakin.