Oletko työelämässä,säilyykö työpaikkasi,jos uusi lama tulee suomeen?

Avainsanat: lama työpaikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 08:57

Itse olen jo "kuivilla", mutta puolison yritystoimintaa saattaa seuraavakin lama vaikeuttaa. Lasteni perheiden selviytymisestä olen tietenkin huolissani.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 07:27

Aika surullista jos lama iskee .Se vaikuttaa monen viattoman elämään.Kyllä minun paikkani tässä säilyy. En ole aikaisempiakaan lamoja tuntenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 08:47

Ei vaikuta mitenkään, työpaikka säilyy ja oma työni. Jos Kreikka vie Euroopan "sivuraiteelle", se on ikävä asia.

Lähteet:
maailmantalous

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:01

Luulisin, että hoitajilla töitä riittää....Varsinkin kaupungin virassa olevilla.Mutta eihän sitä nykypäivänä tiedä enää mitään....Lähtee äkisti penkki alta "varmoistakin" töistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:06

Eipä ole tällä hetkellä työelämää.Minä olen yksityinen perhepäivähoitaja jolle ei ole näköjään täällä seudussa töitä tällä hetkellä.Hoitelen nyt vain kotieläimiä täällä.Rakastan eläimiä myös niin se ei ole minulle ongelma.Nyt odotan syntyvää kolmatta lapsenlastani tammikuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:32

Toivottavasti säilyy, koskaanhan ei voi olla varma mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:48

Luulen, että eläkemummon päivät jatkuvat, jollei tarivaan Isä ole toisin päättänyt.
Kyllä se on hirveä paikka jos lama tulee, kärsin viime lasta aivan tarpeeksi.
Ja tulen ottamaan osaa kaikkien lamasta kärsivien kohtaloon, jos sellainen tulee ja
kovastihan se siltä näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 11:19

Minulla ei tuota ole mutta mieheni on ollut 35 vuotta samassa paikassa ja työpaikka säilyy isossa firmassa taatusti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 11:36

Sairaat ei lopu, vaikka lama iskisi, joten oman työpaikan suhteen ei enää ole kamalasti pelkoa, etenkin kun eläkevuodet lähestyvät ripeää vauhtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 15:52

Luultavimmatusti vaikka ala onkin tuulinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:54

Oloneuvoksella ei riitä ajatusta tuollaiseen asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.09.2011 - 21:45

Ei vaikuta, olen itsenäinen ammatissani, eikä esim. puolison työpaikan menetys vaikuta elämääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 22:09

Luulisin että sairaita ja vanhuksia riittää jatkossakin ja muutaman vuoden kuluttua eläkeikä
häämöttää !

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.09.2011 - 00:48

työpaikka on ja säilynee ainakin jonkinlaisen laman yli, en tiedä jos tulee isompi katastrofi :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:38

Työelämässä olen ja uskon työpaikkani säilyvän lamasta huolimatta.