Onks teillä kipuja öisin???

forums.offipalsta.com/pictur...reid=34747

Lisätty: 27.09.2011 - 08:57

Papitille: Koskeeko sinullakin usein päähän???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 19:09

mitäs tähänkin sanoisi. kerronko tarinoita viriilistä elämästä, panttaanko tietoja - vaikean heitit.

jotkut väittävät että kipu kiihottaa - ehkä ton sarjiksen hepulla oli jonkin asteinen esileikki menossa??

voin vaan todeta että jos multa kysyttäis tohon tyyliin - toisen kysymyksen jälkeen kysyisin ite suoraan että ootko jotain vailla? :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.09.2011 - 23:23

Onneksi on tullut opittua ns. elämänkoulu. Kipuja on - pysyvästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 23:27

Riippuu kuka kysyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 23:39

Erittäin hyvin johdateltu,mutta tarkoitus pyhittää keinot!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 01:42

Viis kivuista. Miestä ei pienet jomotukset haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 06:00

Riippuu tilanteesta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 06:57

Aina koskee jos kysytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 07:36

Hyvä sarjis.Noinkohan sekin menee ihan todellisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:04

No huh! Olipa ovela Dirk! Varsinainen kotiruikuttaja ja myötätunnon keräilijä...ehkä kunnon yöunet auttaisivat paremmin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:29

Yleensä ei ole kipuja, nyt on niska aivan jumissa ja olkapäässä pinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:03

Voi onttopohja rakas, kuin tietäsit miten paljon kärsin kipujen takia pitkät yöt.
Olen jo taivaan Isallekin puhunut, että pääsisin täältä lähtemään.
Epikriiseissä lukee monisairas kipuinen nainen, mutta minua ilahduttaa, että lause jatkuu
asiallinen ja elämänhaluinen, joten kyllä sitä vielä mennään hitaastikin mutta eteenpäin silti.
Ei nämä valittelemalla parane, mutta on joskus hyvä jos olisi ihminen jonka kanssa voisi jutella asioista,
sillä en halua olla ruikuttava Saimaan rannan otus, vaan tavallinen asioihin huumorillakin suhtautuva
otus.
Joten nyt purin olkapäätäsi vasten tuntojani ja kuule se lämmitti minua.
Joten vietetään ensi yö kivuttomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:22

Ei ole yleensä koskaan päänsärkyä noin 2-3 kertaa vuodessa tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:34

Selkää vähän toisinaan jomottaa öisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:50

Onneksi tyhjä pää ei voi särkeä:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 20:17

Hyvin, hyvin harvoin....!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 11:51

Sitä luullaan,että kipu on merkki heikkoudesta.Kipuja on erilaisia ja toiset ovat herkempiä mainostamaan kipujaan.