Miksei miehelle tarjoiltu?

Mies tuli hevosensa kanssa pubiin.
Hevonen pyysi yhden tuopin itselleen.
"Eikö miehelle mitään?" tarjoilia kysyi.
"Ei " hevonen vastasi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2011 - 11:33

Kuskille ei tarjoilla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.09.2011 - 23:06

Kas tuossa pulma. Ei tainnut saada hummaltaan suunvuoroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 23:10

Hevonen oli varsin tarkkana ettei mies syyllistynyt eläinsuojelurikokseen; alkoholin vaikutuksen alaisena kuljettamaan eläintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 02:11

Tieliikennelaki estää tarjoilun.

Vaikka hevonen kulkeekin kauramoottorilla, niin virallinen rikosnimike on kuitenkin liikennejuopumus moottorittomalla ajoneuvolla. Epävirallisesti rikosta voisi kyllä kutsua satulajuoppoudeksi, tai vaikkapa suitsijuoppoudeksi.

Tieliikennelaki: www.finlex.fi/fi/laki/alkup/...1/19810267 (8. luku, 100§)

Liikennejuopumus

Joka kuljettaa moottoritonta ajoneuvoa alkoholin tai muun huumaavan aineen vaikutuksen alaisena ja siten aiheuttaa vaaraa toisten turvallisuudelle, on tuomittava liikennejuopumuksesta moottorittomalla ajoneuvolla sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi kuukaudeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 07:37

Kait siinäkin joku juju. Mies oli ajaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:28

Vastaus: "Ei, hän on kuski" hevonen vastasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:37

Jos otat, et aja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:02

Eihän sitä kuskin kannata juopotella,edes sitä yhtä tuopillista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:04

Ratkaisut ovat jo edellä kirjoitetut, joten vain vahvistan sanotun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:13

No eipä tarjoiltu tais olla liian huppelissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:49

Heinät oli loppu tuosta tallista.