Suvi Lindenin palkkiokikkailu ei johtanutkaan toivomaansa lopputulokseen.

www.kauppalehti.fi/5/i/talou...0110994147

Avainsanat: suvi linden palkkiokikkailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.09.2011 - 22:11

Niinpä niin, kenenkähän edut ovat hänellekin tärkeitä. Joskus tuntuu että rahan takia sinne eduskuntaan pyritään, ei ihmisten olojen parantamisen.
Ja vielä sopeutumiseläke - saako tavan rivikansalainen sellaista eläkettä.

Lisätty: 26.09.2011 - 22:13

www.mtv3.fi/uutiset/vaalit/i...nedustajia

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2011 - 22:21

Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 22:37

KIero kuin korkkiskruuvi,se tapa maan perii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 22:46

Helwetin kuustoista !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 02:44

Saa kai sitä kysyä?
Suomessa monen yrityksenkin kannattavin osa-alue on verosuunnittelu.
Lakia saa kiertää, mutta ei rikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 07:30

Ennenvanhaan poliitikon intresseistä sanottiin, että ensin tulee ajettavaksi oma etu, seuraavana puolueen etu ja kolmantena sitten yleinen etu. Suvi Lindenin kohdalla tämä menee vähän toisin, ensin oma etu, seuraavana oma etu ja kolmantena oma etu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 07:41

Sinne kannattaa kyllä mennä käymään. Toiset käy toiset istuu tai istahtaa. Raha ropisee .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:22

Onhan näitä nähty, oman etunsa tavoittelijoita. Pyrkyreitä on aina ja joka puolella. Mutta eihän sellaista tarvitse hyväksyä. Itsetunto eli terve käsitys omasta itsestä taitaa Suvi Lindenillä olla vähän hakusessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:09

Suvi Lindenin kohdalla näen punaista joka kerta, kun se nimi mainitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:24

No taas, näinhän tuo menee...
Kansa kyykkyyn...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:46

Kaikkea ne kanssa keksivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.09.2011 - 01:00

tannelin kanssa samoilla linjoilla ja valitettavasti ongelma ei rajoitu lindeniin, vähän väliä joku jää kiinni vastaavasta, on varmasti ollut maan tapa ihan näihin päiviin asti, valitettavasti lehdistö ei viitsi penkoa kaikkien muidenkin asioita samalla tarmolla kuin nyt julkisuudessa olevia :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:16

Onhan Suvilla ennenkin ollut vähemmän puhtaat jauhot pussissa.