Hintojen salaaminen tv-sarjoissa

Miksi tv-sarjoissa (esim. Salkkareissa) ei mainita erilaisten asioiden hintoja? Hinnoista saatetaan puhua tyyliin "onpa tuo hirvittävän kallis", laskuja saatetaan katsoa suu auki huudahtaen: "Noin paljon!" Mutta melkein koskaan ei sanota hintoja suoraan. Varsinkin kun kyllä mua ainakin katsojana kiinnostaisi tietää, paljonko nyt vaikkapa Salkkareiden Jenni joutuikaan siitä rikkomastaan "todella arvokkaasta" mistä lie lasiesineestä maksamaan. :/

Miksi näin?

Lisätty: 26.09.2011 - 22:21

Täytyy huomauttaa ennen kuin useampikin jatkaa samaa olettamusta. Ainakin Salkkareiden ihmiset tekevät yllättävänkin paljon töitä. Nuoretkin ihan hädässä, jos eivät löydä työpaikkaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2011 - 22:01

Koska se ei vastaa todellista elämää ja näyttelijätkin ovat vain pelkkiä pellejä.Eihän siellä edes kukaan käy oikeissa töissä.....pelkkää talonmieshommaa ja kapakassa istumista tai kotona nyhjöttämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.09.2011 - 21:55

Ei ole pidetty tärkeänä, tai sitten ei ole huomioitu sellaista seikkaa. Mutta sen maljakon hinta näkyi siinä laskussa, itse en vain kunnolla saanut selvää. Kallis se oli - voi Jenni parkaa kun taas sähelsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 22:13

Eipä onneksi tule sarjaa seurattua. Muutama viikko sitten näin salkkariporukan kuvauksissa Pikku-Roban poliisiaseman edessä. Vähän vaihtelua siihen kotona tai kapakassa nyhjöttämiseen on siis luvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 22:27

Olen nähnyt tasatarkkaan yhden jakson tätä arkielämän fiktiota eli olen varsinainen asiantuntija.Ymmärrän kysymyksestä että,hintoja ei salata vaan niistä EI puhuta,nehän eivät ole sama asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 22:42

En seuraa Salkkareita, enkä muitakaan sarjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 02:58

Kukin saa itse määritellä mikä on kallis.
Pari kaveriani matkusti kauan sitten pummilla junassa jossain Itä-Euroopassa ja tarkastaja narautti heidät ja kirjoitti sakkomaksun. Nähtyään mitättömän summan, kaverit pyrskähtivät nauramaan. Tarkastaja otti paperin takaisin ja kirjoitti uuden, kymmenen kertaa suuremman. Sillä kaverit vasta nauroivatkin. No tarkastaja otti senkin takaisin ja kirjoitti satakertaisen summan. Sille kaverit eivät enää arvanneet nauraa ja tarkastajakin oli tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 06:21

ehkäpä voisit kysäistä tältä sivustolta:
www.ismolaitela.com/
.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 07:19

Salkkarit mulle tuntematon juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:05

En osaa sanoa mitään tuon roskasarjan periaatteista, mutta ei kait se mikään kuluttajanvalistusohjelma ole?
Kaikkein vähiten taidetta ja kulttuuria!
Sen verran olen siitä palasia nähnyt että ihmettelen jos joku "ihan aikuinen" sitä jaksaa seurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:13

Sarjaa en seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:37

Nuo hinnat eivät kumminkaan ole sarjassa tähdellisiä..
Jos sitä Kristallimaljakkoa meinaat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:13

jännitys pitää olla hamaan tappiin saakka.............
luoja - onnex mun ei tartte seurata kyseistä ohjelmaa (säälin tuttaviani jotka ihan totally koukussa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:29

En seuraa salkkareita laisinkaan...kuulun siihen ryhmään jota salkkarit ei enää kiinosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 19:44

EVVK!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:14

veit sanat suustani pappa4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 12:03

En seuraa koko sarjaa.