www.iltalehti.fi/perhe/20110...8_pr.shtml Eikö tämä mene jo liian pitkälle,seksualisoi lasta??

Avainsanat: amerikan lapsikauneuskilpailut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2011 - 20:43

Amerikassa kaikki on suurta, vai miten se nyt menikään?
Tullakseen kuuluisaksi, täytyy keksiä jotain repäisevää. Olen samaa mieltä kuten valtaosa amerikkalaisista, todella mautonta ja järkyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.09.2011 - 20:32

Todella törkeää, miten hänen vanhempansa on tuon sallinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 21:12

Joillakin vanhemmilla se on halu tulla nähdyksi ja kuulluksi keinolla millä hyvänsä.Vaikka sitten lastensa kautta.Niin säälittävää ja niin pelottavaa.Lapsi parka.Mautonta todella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 21:28

Pöyristyttävää, lapsi taitaa olla näille vanhemmille vain keino hankkia rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 21:35

Siellä Jenkkilässä Rapakon takana typeryys maan perii:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 22:41

Jenkit ne mielestäni ovat kusipäistä kansaa. En hyväksy en !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 09:28

Jos vain yhden kerran olisivat lapsensa huoraksi pukeneet, niin ehkei siinä vielä mitään. Mutta että ihan missikilpailuja kolmevuotiaille? Mihin amerikkalaiset lapsia oikein tarvitsevat? Kyllä on ihmiskuva vääristynyt! Vain ulkonäkö ja raha tuntuvat olevan tärkeitä. Mutta senhän me olemme tienneet jo kauan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:15

Niin on hommat pitkällä siellä, kuin Amerikka meiltä. Hyi hyi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 10:26

Tuo menee yli hilseen..
Pedofiileille oivaa materiaalia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2011 - 12:13

vain Amerikassa voidaan olla noin tolloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2011 - 12:02

Sairasta.