Juhlakakku resepti, miehetkin saattavat kokeilla, uskotteko?

JUHLAKAKKU

1dl sokeria
200g margariinia tai voita
4 munaa
2dl kuivattuja hedelmiä
1tl suolaa
1dl fariinisokeria 4rkl sitruunamehua
pähkinärouhetta 1pss
2l viskiä

Ota esiin suurehko kulho.
Tarkasta maistamalla viskin laatu.

Kaada mittaan 1dl viskiä ja juo se. Toista.

Laita sähkövatkain päälle.
Maista viskiä uudelleen varmistaaksesi että se on korkealaatuista.

Sekoita 1dl voita sameahkossa kulhossa, lisää 1 rkl sokeria ja vatkaa taas.

Varmista, että viski on vielä hyvää, kuo uusi jupillinen.
Käännä vatkaaja poish päältä.
Riko kaksi kanaa ja lishää kulhoon, shamoin kuivatut hedelmät.
Vatkaa kääntäjä taash päälle.

Jos heivatut kudelmat jäävät kiinni kulhoon, väännä irti muuvireisshelillä.

Maishta shitten onko vishki vielä herkeälaatuista. Shitten shiivilöi 2dl shuolaa, tai jotain. Ei OO nniin nöpööuukaahhh.
Tsekkhaa vishki.

Shiivilöi shitruuamehu, lishää yksi ruoka. Lusikha. Shokeria tai jotain, aivan shama perkkele. Voitele uuni.

Khäännä kaakkuvoka 220 asteesheen, älä nohda käännyttää vatkainta poish.

Heitä kulho ikkunastha, tse....tshekkaa taash vhishhki.

Mee nnnukkummaan. Kuka...aatana ylipääthään viittii shyyä jottain pershkeheleen hhetelmäkakkua?

Hauskoja leivontahetkiä!

Lisätty: 26.09.2011 - 15:27

Tänään kun yhtä itse kirjoittamaani reseptikirjaani selasin löysin tämän reseptin sieltä, taatusti 20 vuotta ollut piilossa...

Lisätty: 27.09.2011 - 15:32

Jos kaakun haluat oikeasti leipoa pistä 3dl jauhoja... unohda viski...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2011 - 15:09

Khiitosss ohj hik jeesta...thossi maiss hik tuva kakku..ei kun whisski.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille, Hik thuli khakkua thaas thetyä!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2011 - 15:11

Antaisin kyytiä moiselle kokille, jos keittiööni uskaltautuisi sotkemaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.09.2011 - 15:28

Hauska kakunohje. Pitääkin käydä A-marketissa hakemassa yksi puuttuva tykötarve ja kokeilla.
Kiitos, kerron sitten myöhemmin miten onnistuin - jos muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 16:57

Tuo kakku olisi minun mieleeni konjakilla maustettuna. Maiskis Sinullekin.
Kohtuus kaikessa pullo päivässä. Kakulla ei ole niin väliä juu:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 18:03

Wiskiä,konjakkia,ihan sama,mulle kelpais hyvin rommi siihen reseptiin ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 18:05

Tälle leipurille ei iske ainakaan ruokamyrkytys!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 18:16

Juu kyllä joskus huomaa, että pappa on leiponut konjakkikakkua.
Ei siinä mitään. Oheistuoteena saa joskus hyvän runonkin kansioonsa.
Äläkää vaihtako konjakkia Viskiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 18:29

Taatushi hyvää, hik!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 22:33

Onneksi en ole viskisieppo :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 15:02

Resepti ilman jauhoja - just!