mitä pidätte brunettimetestä televisuunin säätytöstä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2011 - 09:34

No siinä missä tuo hauska poika Pekka Poutakin kyllä luonnistuu...

Kysyjän kommentti

kiitos hyvästä vastauksestasi oski

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 22:32

En ole viimeaikoina säätiedotteita katsonut. Brunetti - Blondi, työtään kaikki tekevät. Ja säähän on mitä todennäköisin. Mutta Mette on ihan jees.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 22:33

Oikein näpsä.
Ex-työkaveri kertoi sellaista, että käydessään serkkujensa luona, serkut aina puhuivat Mette Mannosesta kuinka sillä oi niin hieno talvitakki ta jotáin muuta hienoa. Serkut olivat hänen ihailevia koulukaverita.
-Kyllä Mette Manosellakin oli sellain kouru ja Mette oli sielä lomalla .Mette sitä ja Mette tätä.
Mitää ei sen hionompaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 22:35

Empä ole päässyt maistamaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 22:49

Jossakin vaiheessa oli Mette vallan sairaan näköinen,liekö ihan anorektisen laiha ollut? Nyt saanut hieman lihaa luiden ympärille...Meikkiä kyllä nykyisin käyttää liiaksikin asti.Luonnonkaunis nainen edes tarvitse pakkelia....

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.09.2011 - 00:22

enpä ole juuri noteerannut ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 01:11

Tuossa tuo juuri lupailee kamalaa säätä sinne pohjolaan.
Näyttää luopuneen goottityylistään. Simpsakka nuttura. Tuo kastanja lienee lähempänä omaa tukan väriä kuin musta.
Girasol, onko tuo voinut olla vielä laihempi? Parikymmentä lisäkiloa ei tekisi pahaa, mutta asia ei taida varsinaisesti kuulua minulle. ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 06:05

En ole vielä nähnyt...täytyypä koettaa bongata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 07:10

Suosikkejani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 07:57

Kyllähän tuo sujuvasti säitä ennustelee. Hoikka kuin mikä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 10:09

Kaks kertaa luin kysymyksen,sitten tuli ns.valo ylhäältä.Ens kerralla on katsottava tarkemmin meteorologien koreografiaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 10:19

Katson vähän kolmosta, ko. henkilö kuuluu säätieteilijöiden kevyeen sarjaan, puhekin on niin vaivalloista että. Oli ennustelijana jo opintovaiheessa, mutta taitaa olla valmis jo. Luotan vakaasti mieshenkilöiden ennusteisiin.

Lähteet:
tulkinnat ammattitaito

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 10:53

En tunnista, yleensä kiinnitän huomion säähän en ennustajaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 10:55

En ole noteerannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 11:41

Juu tykkään. Mä katson aina ne ennustajat. Ja sitten vaimo kysyy että mitä säätä luvattiin. Ja en tietenkään muista siitä yhtään mitään : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 11:47

Ei aavistustakaan koko brunetista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 13:37

Osuu yhtä usein oikeaan, kuin muutkin ennustelijat.
Kyllähän sitä hyvin katselee.