Millä mielellä uuteen alkavaan viikkoon?

Minä hyvällä mielellä ,muutan yksiöön ja pakattavaa ja touhua riittää koko viikoksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2011 - 18:47

Onnea vaan uuteen asuntoon muuttamisesta...
No huominen aamu taas on minua viisaampi joten alkuviikko tulee mentyä siten mitä minulla taas iskee mieleen ja nuppiin...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2011 - 18:43

tulossa sen verran hektinen viikko etten ole viitsinyt vielä edes ajatella kuin takaraivon hämärän rajamailla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 18:48

Hyvällä mielellä täytyisi viikko aloittaa taase.
Se vain tuntuu joskus mahdottomalta. Elämän helmiä on etsittävä,pyydän niitä
Niitä ei voi ostaa eikä myydä.
Voi sokeutua jos tuijotan viikonpäiviä, kuin ne olisivet kaikki samanlaisia.
Jokainen päivä on uusi ihme se pitää vain nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 19:06

Huomenna taas ortopedille, katsotaan nyt mitä keksii. Viimeksi pari viikkoa sitten sain kortisonipiikin olkapäähän ja kipu paheni entisestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 19:23

Hyvällä mielellä, huominen päivä menee siivotessa kun lapsenlapsia täällä oli yökylässä ja iso koirakin vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 19:34

Ensimmäinen askel kohti viisautta on, kun tajuaa olleensa tyhmä.

Hektinen viikko alkamassa ja sitten ........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 20:16

Onnea uuteen kotiin!

Minun tuleva viikkoni on pitkä ja työntäyteinen.Ja työrintamalla tapahtunee toivottavasti jotain uutta....Haluaisin vaihtaa hieman työnkuvaani.Pidä peukkuja, että onnistuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 20:28

Hienoa, onnea uuteen kotiin!
Työteliäänä alkaa maanantai, eikä sitä vielä tiedä mitä tiistai tuo tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 21:54

Onnea uuteen kotiin! Hyvällä mielellä ensi viikkoon, perjantaina tyhjensin osittain työhuoneeni vesivaurioremonttia varten, huomenna tulee miehet siirtämään työpöydät ja muut painavammat tykötarpeet väliaikaisiin tiloihin ja sitten alkaa vanhojen tilojen purku ja kuivatus, saa nähdä miten pitkään evakkoreissu kestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 21:58

Hieno asia,että saat uuden kodin..onnea..
Ihan hyvällä mielellä alan uuteen viikkoon..huomenna parturi mikä piristää..kun tulee uutta ilmettä hiuksiin..
Kuntoilutkin ovat mielessä..ja hyvä ruoka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 08:03

Hyvällä mielellä. Touhukasta viikkoa sinulle ja onnea uuteen kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 12:51

Viikko ainakin vielä mökkimaisemissa ja sitten harkitaan kaupunkiasuntoon muuttamista.
Keleistähän tuo muuttohalukkuus mitä suuremmin on riippuvainen.