Pieni pyyntö: Olisitko kiltti ja menisit verkkopankkiisi ja siirtäisit tililleni kaikki rahasi. Rastita kohta "toistuva maksu".

Tämän tehtyäsi voit liikutella kursoriasi mihin ikinä lystäät!!!♥

Avainsanat: pieni oyyntö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2011 - 18:34

Jopas sattui minulla hyvä tuuri, sillä tyttäreni joka on pankkivirkailija, olisi neuvonut jotain juttua
minulle pankkitilistä. Hän napsutteli ensimmäisen kerran tunnuslukuni ja pankki ilmoitti, että
on lukittu tilini. Joten valitettavasti en nyt voi tätä toivettasi täyttää.
Katsotaan myöhemmin.

Lisätty: 06.10.2011 - 18:52

Kiitos käyttäjille valinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2011 - 18:25

Laita tilinumerosi:).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 18:37

Kiitti vinkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 19:05

Tottahan toki laitan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 19:30

Tarkista nyt että tuliko perille, on niin pieni summa että voi olla ettei perille löydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 19:38

tottahan toki, mutta vasta viikon kuluttua, kunhan nappaan ensin sen 10 miljoonaa lotolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 20:13

Juu täältä tulee - ja mihinkähän tilille nuo senttiset laitetaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 20:26

Käyhän tuo, tulet vain pettymään. Ei tule toistuvaa suoritusta koska olin juuri laittanut sinulle kaikki rahani.
Ihan totta, kyllä ne huijarit onnistuivat sähköposteillaan eräitäkin ihmisiä huijaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 20:48

Lähetäisin mielelläni kaikki rahani sinulle, mutta pankkini on alkanut periä eri toiminnoista ja rahasiirroista arveluttavia maksuja arveluttavin perustein. Joten miten maksan sen siirron jälkeen kaikki pankin minulle lähettämät siirtomaksut?

Tein kyllä jo pankille kirjelmän.

Arvoisa Herra Pankinjohtaja,

Viime aikoina on pankistanne kantautunut hälyttäviä uutisia: Te olette alkaneet periä eri toiminnoista kaikenlaisia maksuja arveluttavin perustein. Jostain kummallisesta syystä te nimitätte niitä palvelumaksuiksi, vaikka palvelu pankissanne on koko ajan vähentynyt, huonontunut ja hidastunut. Ilmeisesti teidän mielestänne osoittaa taitavaa liikemiesvaistoa, kun laittaa palvelujen tarvitsijat tekemään itse työn, ja sitten perii siitä vielä palvelumaksun!

Aikoinaan kun teimme teidän kanssanne tilisopimuksen, niin silloin pankki lupasi maksaa hyvää korkoa, ja pankki lupasi hoitaa kaikki maksuasiani ilmaiseksi. Sen jälkeen olette lähestyneet kerran toisensa jälkeen kirjeillä, ja ilmoitusluontoiseti pudottaneet tilini korkoa haluamallanne määrällä. Tällä hetkellä on voimassa tilanne, että minä joudun maksamaan siitä ilosta, että rahani ovat teidän pankissanne ja teidän käytössä. Samalla tavoin olette ilmoitelleet, että olette ottaneet käyttöön sellaisia ja tällaisia palvelumaksuja. Tavoillenne uskollisina olette myös ottaneet rahat tililtäni mitään kyselemättä, jos siellä vain on ollut mitä ottaa. Ja jos ei ole ollut, niin olette lähettäneet kallishintaisen maksukehoituksen mitä pikimmin suoritettavaksi, ja tilini vaje on vain entisestään suurentunut.

Joissain yhteyksissä joku kolleganne on maininnut, että periaatteena näissä "palvelumaksuissa" on kustannusvastaavuus. Tämä on ihan hyvä periaate. Kun te vielä sitten selittäisitte, että milloin tavalliset palkansaajat ovat aiheuttaneet pankeillenne merkittäviä tappioita? (Niissäkin vähäisissä tapauksissa te itse olette häpeämättömästi yllyttäneet tietämätöntä asiakastanne tekemään mukamas hyviä kauppoja ja tuputtaneet sitä varten mukamas halpaa lainaa.) Sensijaan valtavat miljarditappiot ovat syntyneet teidän omasta holtittomasta luotonannosta erilaisille koijareille, humbuugifirmoille, kiinteistö- ja pörssikeinottelijoille jne. En ole kuitenkaan kuullut edes huhupuheita, että olisitte kustannusvastaavuuden nimissä nostaneet näiden firmojen lainakorot esimerkiksi tuhanteen prosenttiin. Tämä olisi sitä todellista kustannusvastaavuutta. Rötöstenne vakavuutta vain syventää se tosiseikka, että olette kylväneet maailman tuuliin MINUN rahojani, rahoja jotka olen vilpittömin mielin uskonut teidän huomaanne. Tavallinen palkansaaja ja yrittäjä laitetaan siis maksamaan pankkien omia töppäilyjä, ensin pankkitukena ja sitten "palvelumaksuina"?

Kuten olette varmaan itsekin huomanneet, niin tämä liikesuhteemme on ollut hyvin yksipuolista: Kaikki hintojen korotukset ja palvelujen vähenemiset ovat tulleet vain teiltä. Mutta nyt me lähestymme teitä, ja liitämme oheen omat palvelumaksumme. Ne astuvat voimaan tismalleen kahden viikon kuluttua ja koskevat kaikkia sen jälkeen tapahtuvia muutoksia, olipa niistä ilmoitettu ennen sitä tai ei. Tämä on joskus aikoinaan tekemämme tilisopimuksen mukainen virallinen ilmoitus muuttuneista tiliehdoista. Toivomme, että nämä kohtuulliset ja teidän palvelumaksuihinne verrattavat maksut sopisivat teille. Mikäli ehdot eivät sovi, niin pyydämme pankinjohtajaa parin viikon sisällä jonain iltana pistäytymään rupattelemaan luonamme, ehkä voimme neuvotella molempia osapuolia tyydyttävän sopimuksen. (Mainittakoon, että kirjeitse ei kannata vastata, sillä olen kyllästynyt pankkinne lähettämään mainos- ja roskapostiin, joten heitän ne suoraan roskakoriin.) Mikäli emme pääse sopimukseen, niin pyydämme pankinjohtajaa toimittamaan rahamme jonain iltana tänne kotiimme. Jos ehdot kuitenkin sopivat, niin teidän ei tarvitse tehdä mitään. Minun ja perheeni tilitiedot löydätte kyllä helposti tietokoneiltanne.

Hinnastoa katsoessanne jotkut korvaukset saattavat tuntua korkeilta. On kuitenkin muistettava, että aina on olemassa myös maksuton vaihtoehto: Hoitakaa te asianne kuten kunnon pankin pitääkin, lopettakaa kaikenlaisten keinottelijoiden rahoittaminen ja tukeminen, pitäkää hyvä huoli teille uskotuista rahoista, asettakaa tavallinen asiansa hoitava asiakas hänelle kuuluvaan arvoonsa ja pitäkää laitteenne kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 21:50

Mistä näitä senttejä oikein tulee..????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 22:18

no tota noin en varmasti ".eihän tässä oo ittekään saanut mitään."

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.09.2011 - 00:25

minäkin jäin kaipaamaan tilinumeroa, onkin jo syytä siirtää rahat pois, tili on kuulemma ylitetty ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 06:09

Joo, mutta ensin täytyy tehdä uusi Lotto-rivi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 08:04

Voi PateT,kun sä olet niin vaatimaton :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 08:59

Et sä paljoa pyydäkään , ei muutas kuin tilinumero vaan esiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 10:04

Jaa, kun luin aloituksen , ajattelin, että taitaa viesti olla Kreikasta peräisin! tilinumeron esiin vaan, numerottomalle tilille ei kukaan voi mitään laittaa, jos nyt joku niin hölmö olisi....
Rahapyyntöjä tulee joskus työsähköpostiin, ovat joko Etelä-Afrikasta tai Venäjältä lähetettyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 12:49

Julkaisehan tilinumerosi täällä napsussa ja facebookissa, niin rahalähetyksiä alkaa varmaan tulla runsaasti:-D