Onko sinun työpaikan ilmapiiri kartoitettu?

Ilmapiirikartoitukset(ote erään alan yrityksen sivulta)
Toteutamme yritysten ilmapiirikartoituksia, joilla voidaan mitata esimerkiksi henkilöstön työtyytyväisyyttä ja sitoutuneisuutta omaan työhön sekä yritykseen.
Ilmapiirikartoituksen avulla on mahdollista saada kokonaiskuva organisaation ilmapiiristä ja sen hyvinvoinnista. Tuloksena on arvio työyhteisön hyvinvointiin liittyvistä vahvuuksista ja kehitysalueista. Ilmapiirikartoituksista vastaavat ammattitaitoiset psykologimme.
Toistuva ilmapiirikartoitus on hyvä väline johdolle henkilöstön johtamisessa ja organisaation kehittämisessä.

Avainsanat: ilmapiirikartoitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2011 - 17:13

Meillä on juuri käynnissä työilmapiirin kartoitus, viime viikolla tulivat sähköpostiin täyttelyä varten. 15 minuuttia saatekirjeen mukaan ottaa tuo täyttö, omaani en ole vielä täyttänyt tällä erää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2011 - 15:02

Keksisivät kotiinkin ilmapiirin kartoituksen, ilomielin ottaisin vastaan. työelämä on taakse jäänyttä elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 18:38

Ei ole ja kyllä se kakalle haiseekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 19:04

Kyllä on kartoitettu ja kartoitetaan kyselyllä joka vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 20:21

Minua on turha kartoittaa, en muuksi muutu ja ilmapiiri on just se mikä kulloinkin sattuu päälläni olemaan. Hyvin olen itseni kanssa duunissa pärjännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 22:17

jo vain meille passais tulla kartoittamaan työilmapiiriä.
välillä ilmapiiri kipunoi ja säkenöi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 22:52

Luin ensin onko työpaikkasi ilmapiiri karkoitettu. Oli jo vastauskin valmiina. Meillä mitataan työtyytyväisyyttä vuosittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 08:06

Joskus kuulemma on tehty ilmapiirikartoitus, en silloin vielä ollut nykyisessä työpaikassani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 09:23

Eipä ole moista ollut ja kodin ilmapiiriä pitää itse ain joskus silloin tällöin kartoittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 10:36

Meillä kartoituskysely tulee kerran vuodessa, taitaa taas olla tulossa. Nykyään tuo on jokapäiväistä ainakin isoissa organisatioissa. Kotona voitte kartoitella katselemalla ympärillenne! Se on helppoa mutta tulkinta saattaa tuoda ongelmia...karttaa siihen ei tarvita, se pieneksi vinkiksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 12:46

Oloneuvos ei ole työelämän parissa. Muuten kyllä kartoitellaan ilmapiiriä matkailumielessä.