No nyt se aurinko paistaa ja on raikas sunnuntai-aamu. Huomenta kaikille. Millä mielellä tänään?

Avainsanat: suloinen sunnuntai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2011 - 13:41

Hyvää iltapäivää! Pääsi haravoimaan lehtiä. Tuppaa tulemaan sisälle kengän pohjissa.

Kysyjän kommentti

kiitokset vastauksista. Se on nyt sitten syksyä ja syystöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2011 - 08:38

Hyvällä mielellä, 2 pikkuihmistä on täällä ja nyt katselevat aamun piirrettyjä, päivä kun lämpenee niin ulos mennään, näyttää tulevan kaunis ilma ulkoilua varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 08:45

Hyvää huomenta,iloisella mielellä nousin ylös,aurinko paistoi ja pilvetön taivas.Tulee ihana lenkkeily ja kävelysää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 08:51

Mielellä hyvällä. Loput perunat ja porkkanat ylös maasta mökillä ja eilen löytyneiden suppilovahveroiden paistoa. Veneiden ylösnostoa ja muuta syyspuuhaa tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 10:15

Tuuleni ja mieleni ei tästä voi enää paremmaksi tulla,valmistellaan metsään lähtöä laitetaan eväitä.Olemme seuranneet nyt aamulla hanhien muuttoa ja mota auraa on tästä ylitsemme lentänyt.Lappeenrannassa paistaa välillä aurinko ja välillä taas menee pilveen,mutta tänään ei pitäisi sataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 10:25

Huomenta vaan, tulin juuri lenkiltä, kiertelin pururataa kuutisen kilometriä, aurinko alkoi hiljalleen paistaa ja metsässä oli niin kauniin syksyistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 11:10

Iloisella mielellä on ihan pakkokin olla, pääsee pottu hommiin pellolle.8+ja kohta paistaa. Vako ajettu jo auki pääsee keräämään ja lajitteleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 11:13

kaunis aurinkoinen puolipäivätervehdys!
dolan ja voltaren pillerihuuruissa näyttää näin sisältä katsoen vieläkin kauniimmalta ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 11:22

Hyvä 11.20-tervehdys!
Kauniilta näyttää,mutta tämäkin päivä on otettava lungisti,ehkä Finnrexin,sillä pää ja korvat tukkoiset ;-(
Pitää hokea kaiken aikaa "pois paha tauti,pois paha tauti"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 12:58

Iliosella mielellähänsitä tämä päivä aamulla tuli aloitettua vaikka tiesinkin että viimeistään varttia vaille kahdelta olisi lähdettävä hommiin tekemään toista niistä kuudesta työvuorosta jotka minulle on langennut tehtäväkseni ennen yhden päivän pituista vapaata. Se ettei täällä aamulla satanut sai iloiselle päälle heti ylösnousun aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 13:33

Taas paistaa aurinko, ihanaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 14:17

Hyvää iltapäivää täältäkin!
Mukavasti paistaa, eikä ole liian kuuma lueskella terassilla ja katsella ohi kulkevia laivoja formuloita odotellessa.
www.marinetraffic.com/ais/fi...level0=100

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 14:30

Hyvä päivän sää. Mutta olen tuon sairaalareisuni jälkeen ollut kovin matalapaneinen.
Olisiko aineenvaihdunta mennyt sekaisin ja se tuo matalapainetta.
Arvelen niin, että ottaa aikansa ennenkö uuden ruokajärjestelmä saa asettumaan kohdalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 17:35

Kävin stadissa hyvästelemässä sukulaiseni Downunder matkalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 20:09

Päivä on jo ehtinyt iltaan joten iltaa vain sinulle. Pihatöitä tuli tehtyä jonkin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 08:13

Hyvällä mielellä puuhastelin koko sunnuntain rakennustyömaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 09:33

Sunnuntai oli meillä vilinää ja vilskettä lapsia perheineen pukkas säännöllisin väliajoin kaikki kaffeelle... ilta otettiin rennosti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 12:35

Kaunis oli aamu ja seurailin lintujen syysmuuttoa.
Niin haltoissani olin, etttä kaunis syyspäivä ja muuttolinnut veivät voiton napsuttelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 06:08

Tänään hyvillä mielillä, viikonloppu alkamassa. Joko sinä hankit sen sessen?