Elokuva nauhoitettiin suoraan aivoista.

www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...5269548246
Kaikkea ne keksivät. Kohta varmaan tuota voidaan käyttää rikosten tutkimisessa? Piuhat vain kiinni päähän ja tiedot näyttöruudulle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.09.2011 - 05:28

Huomenet vaan sinne kauas. Taas herätty ajoissa, ei vaan nukuttanut enenpää. Iltasella saunottiin niin hyvin ja ajoissa nukkuun menttiin . Ettää maatu on ja ylöskin noustu.
Kyllä teksniikka menee joka saralla eteen päin. On se näköjään mitä tahansa. Mutta kömmähdyksiä vastaavasti tulee.Mitä mahtaa tullakkaan vielä. Mullistusten aika on käsillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2011 - 07:29

nokian puhelimessa on sovellus millä voi mitata aivotoimintaa:
www.digitoday.fi/tiede-ja-te...1113245/66

tuota mainitsemaasi juttua voisi vaikkapa myöhemmin käyttää hypnoosin sijasta. kunhan teknologia kehittyy.
tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 10:22

Kaikkea sitä ihminen keksiikin......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 11:06

Ihminen on niin viisas..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 12:03

Leffa aivoista,horror-movie!!!Enkä näe myöskään suurta hyötyä nokian EEG-mittauslaitteesta mobiiliin,mutta Jaga Lisa-sovellus(tietty iPhoneen),joka varoittaa lähistöllä pyörivistä LappuLiisoista,siinä IDEAA!
www.digitoday.fi/mobiili/201...1113034/66

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 13:32

Keksijänero taas vauhdissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 15:03

Ihmisen nerous taas esille jollakin tasolla. Mutta ei pidä yrittää rakentaa enään Baabelin tornia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 20:07

Pitääkin olla tarkkana noiden harhailevien ajatusten kanssa, ei sitä tietä mikä aivopiilokamera vahtii ja filmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 08:16

Siinä voisi jo sa noa,että tämäleffa on ihan omasta pääsät tehty, jos itse tuollaiseen ryhtyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 09:32

Kaikkea nykyään pystyy tekemään, ei voi kun pieni ihminen ihmetellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 12:33

Mitä unissani nähdä sainkaan,
onkohan tuo totta lainkaan.

Kuulun epäilijöiden suureen joukkoon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 06:07

Viisaita miehiä.