Laiskuuden huippu?

Tämä vehje meillä hoitaa nyt imurin virkaa.
www.youtube.com/watch?v=G6y53KG3ws4
89 euron vehkeeksi yllävän älykäs. Videosta on vain poistettu surina, joka on kuin vatkain ykkösellä, ei ihan hiljainen. En liioin usko, että se ei jumittuisi kuvan maton hapsuihin.
Mihin mies ei hankkisi robottia, jos sellainen vain on olemassa?

Lisätty: 25.09.2011 - 01:40

Kyllä ne lattiat täytyy perinteisesti vielä mopilla pestä vähintään kerran viikossa, kun täällä tassutellaan paljailla jaloilla vielä ainakin kuukauden, ennen kuin sukkia voi edes ajatella.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2011 - 23:24

Laiskuuden huippu on se, että näkee unia, muttei jaksa katsoa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2011 - 23:12

Tämä tekee jotain hyödyllystäkin, eikä törmäilee seiniin.
www.youtube.com/watch?v=IQ7FXXIKudk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 23:41

Halvalla sait robotti imurin..nyt senkun lekottelet,kun on siivous päivä..kyllä elämä on helppoa toisilla..siivouksen suhteen..
Kyllä näyttää toimivan..kun on paljon paljasta lattiapintaa..ei liikaa huonekaluja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 04:36

Kovasti niitä ylistetää. Pojalla ja miniäälläni on sellainen ollut 2-3 vuotta.Ovat tyytyväisiä olleet.Hankkeissa sellanen joka pesee lattian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 07:39

olipas todella edullinen, ei muutakuin niitä Suomeen myyt.
nääs se minkä sain joululahjaksi ( pet robotti) oli yli 500 €.
vaikkapa musiikkia kuuntelet kuulokkeilla senaikaa kun robotti hyrisee tai kuulosuojaimet korville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 08:11

Hyvä ostos ja niin edullinenkin vielä. Voipi olla hyvä, mutta ei ole kokemusta. Kalliita ovat Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 09:57

Laiskuuden huippu on se, kun näkisi kyllä unia, mutta ei viitsi katsoa niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 10:17

Tuohon hintaan minäkin ottaisin tämän vekottimen, ja jos vielä saisi kosteamoppauksen samalla koneella niin bravo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 13:31

Vähän matkan päässä omakotitalon pihassa pörrää kesäisin vastaavan näköinen ruohonleikkuri, on laiskimuksen hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 15:04

Kyllä minä vielä heilun imurin varressa, olen kyllä nähnyt toiminnassa sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 18:44

Kyllä itse pidetään imurista kiinni ja vien tuon minne minä haluan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 20:05

Hyvä vehje, perheen lemmikkikin osaa sitä käyttää:
www.youtube.com/watch?v=LQ-j...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 23:02

Äidilläni oli tuollainen hoitamassa arkisiivousta. Imuroinnista ei voi tuon laitteen kohdalla puhua, noukkii vain roskat lattialta. Meillä se ei toimisi kuin kissojen jahtaajana. Luotan Dyson -imureiden laatuun, tulee uskomattoman puhdasta. Silloin tällöin näytän lattioille höyrypesuria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 12:30

Tuo kuuluu turhakkeiden joukkoon.
Vanha konsti on parempi, kuin pussillinen uusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 06:06

Pitääköhän minunkin tuommoinen vehje hankkia.