Mistä tietää, minkä näköinen tai oloinen on avaruusolio, kun vastaan pimeässä kävelee?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2011 - 21:28

Riippuu ihan siitä, kuinka paljon olet ryypännyt.Humalatilasi vahvuuden mukaan, oliot saattavat vaihtaa väriä, voivat jopa keskustella kanssasi. Jos yrität mennä hyvin lähelle heitä, niin todennäköisesti löydät itsesi ojasta tai pellosta, ihan miten vaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2011 - 20:09

Tietysti suipotkorvat, vihreä ja antenni päässä. Olio yrittää ottaa sinusta näytteen kloonaamitasi varten, joten ole varuillasi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 20:12

Tämä on helppo.Jos se ei ole naapurin humalassa oleva ukko, vaikka sitä pikkasen kooltaan muistuttaakin, eikä saksalainen, vaikka heiltä puheeltaan kuulostaakin ja kun vielä loistaa pimeässä ja on jalkapohjiltaan karvainen, kun sinua jalka ojossa tervehtii (näin he siis tervehtivät) olet taatusti törmännyt ulkoavaruuden olioon .Ja tämä on fakta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 20:28

Se pitää metallista tietsikan ääntä mii-mii-miiii ja eikös niillä ainakin tassut ole vihreät?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 20:54

Googlaamalla kysymyksesi tuli kuvahausta mm. Tanja Karpelan ja Tarja Halosen kuvat.
Jotain tällaista minä olen kauan sitten uumoillutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 21:51

Pienikokoinen, suuri antennipää, vihreä väriltään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 22:55

Hohtaa metallinvihreänä ja piipittää antennit heiluen......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 07:33

Ne ovat niitä "Hämyjä". joita ei pimeässä edes näe!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 07:58

Conan O'Brien on Tarja Halosen klooni, väittää hikipedia.

eikös ne alienit hohda vihreätä valoa, jos ei silmät siitä valosta sokaistu, voi nähdä että:
alienit ovat pieniä vihreitä miehiä, n. 130 cm pitkiä, 40 kg painavia, josta aivojen paino on n. puolet.
suuri soikea pää, isot mustat soikeat silmät. väritys vaihtelee useimmiten vihreitä.
hikipedia kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:
hikipedia.info/wiki/Hikikirj...ohtaaminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 09:50

Se on tietenkin pieni, vihreä ja hohtaa pimeässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 11:05

Kuvittelen ne täysin karvattomaksi ilman erityisiä kaunistuksia . Luisevia lyhyitä,kallo kallon muotoinen.Keskeneräisen näköisiä mutiaisia.Väri olisi ihan hyvä tuo neon vihreä.Ei taida puhuakkaan mitään.

Lisätty: 25.09.2011 - 11:07

Jos vastaan tulisi pysähtyisin ja varoisin.Olisi myrkyllisen näköinen olio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 11:12

Se oli sellainen pienikokoinen, isopäinen ja "nahkainen", mutta mitään ääntä en kuullut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 15:10

Tinapaperin värinen ja paljon heijastimia ympärillä.
Täytys myös meidän pian hankkia heijastimet, etteivät avaruusoliot törmää meihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 18:45

taitaa hohtaa vihreenä - siitä sen tunnistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 19:59

Jos tuo ökkömönkiäinen hohtaa jotenkin epämääräisesti ja piipittää, olettaisin sen olevan ufokansaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 08:53

Outo tunnistamaton, en voi kertoa koska en ol viel moista nähnyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 12:23

Samantapainen kuin "sähkömies" sirkuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2011 - 14:57

Joitain maan päällä liikkuvia olioita voi kyllä äkkiseltään luulla avaruudesta pudonneiksi, ovat näöltään sitä lajia. Mutta ovat tavallisia maan päällä tallaajia kummallisine asuineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2011 - 06:01

Ei ole vielä kävellyt vastaan, ja toivottavasti en törmääkään.