Meillä surua.Taas... Äidin veli kuoli ja ikävä on iso... Tarvitseeko minun hankkia hattu hautajaisiin?

Lisätty: 24.09.2011 - 23:28

Kiitos osaanotoista.Suomi menetti yhden ravimiehen henkeen ja vereen...Jäi hepatkin isäntäänsä kaipaamaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2011 - 21:37

Osanottoni. Olen väärinpukeutumisen mestari joten pukeutumista en kommentoi.

Kysyjän kommentti

Hautajaiset olivat vainajan näköiset.Itkettiin ja naurettiin.Vaihdettiin meiliosotteita ja jutusteltiin...Miten onkin niin, että sukulaisiaan tapaa usein vain surullisissa merkeissä?
Kiitos kaikille osaa ottaneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2011 - 18:21

Lämmin osanotto.

Naisen surupukuun kuuluu hillitty, umpinainen, pitkähihainen musta puku, mustat sukat ja kengät, mustat hansikkaat ja lähiomaisella musta suruhattu harsoineen. Puku voi olla jakkupuku, leninki tai leningin ja jakun yhdistelmä. Koruja ei käytetä.
Tummat lasit ovat hyväksyttävä asuste sekä naisilla että miehillä.

www.teja.fi/pukeutuminen/28.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 18:56

Hattu on kaunis, vaatetuksen täydentäjä..Harmaa ja valkoinen tai musta ja vakkoinen.Vaatetuksen värit. Kyllä hyvät ohjeet on edellisellä.
Maailma on yhteinen,taivas yhteinen,toivo yhteinen,rakkaus yhteinen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 18:56

Samoin osanottoni.
Minunkin tuli mieleen,että hattu on leskellä tai tosi lähiomaisella etiketin mukaan.
Ruotsissa ei ole tätä mustaa linjaa,ostin mun systerille äidin hautajaisiin mustat sukat ja pakotin laittamaan ne,tuli Ruotsin puolelta vaan tumman ruskeassa.ainakaan ei ollut -80luvun lopulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 20:43

Otan osaa suruusi.
Vaatetuksessa en osaa auttaa kuin antamalla linkin. www.turunhautauspalvelu.fi/h...keutuminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 21:48

Osanottoni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 22:05

Otan osaa suruun ja voimia elämässä eteenpäin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 22:40

Osanottoni surussanne,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 23:49

Osaanotto myös minulta suureen suruun..
Hattu on kaunis pukeutumisessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 11:15

Lämmin osanottoni. Voimia surussanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 15:15

Voimia surussanne Teille. Hattuasiaa en osaa kommentoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2011 - 19:03

osanottoni. asuun ja hattuun sanoisin jokaisen oma asia,mut jos sataa vettä olis hattu paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 19:56

Lämmin osanottoni enosi poismenon johdosta.
Onhan nyt syysviileät, joten voit aivan varmasti laittaa hatun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 08:57

Osanottoni..
Hattu on ihan Ok voit laittaa, syksykin jo on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 10:22

Hyviä ohjeita on annetu, mutta lisään sen että vain leskellä kuuluu olla suruharso hatussaan. Hatun voi laittaa ilman muuta jo säästäkin johtuen mutta ilman sitä harsoa tietysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 20:27

Lämmin osanottoni. Toivon perheesi jaksavan suuressa surussa.