Timo Soini presidenttiehdokkaaksi. Onko hänellä mielestäsi menestymisen mahdollisuuksia näissä karkeloissa?

Avainsanat: peridenttiehdokas timo soini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2011 - 14:35

Eihän tämä mikään uusi juttu ole,tuskin mahiksia;en meinaa alkaa persuilemaan;-)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 24.09.2011 - 14:09

näyttää siltä että muut kun niinistö ovat lähinnä mainostamassa puoluetta ja itseään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 14:13

Voi ollakin mahdollisuuksia, näkyihän se eduskuntavaaleissa jo, ihmiset haluavat muutosta nykyiseen menoon, kusettajia, ja toisten taskuissa käyvät, ja ylimieliset puolueet, saavat vähän miettimistä hänestä ja puolueesta, ei ole Timo Soini mikään tyhmä mies. Minulla on oma puolue jonka ehdokkaita olen aina äänestänyt, ja toiseksi paras vaihtoehto olisi minulla nykyään Perussuomalaiset, ihan protestiksi vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 15:40

Tuskin sentään presidentiksi asti.
Saattaa tulla kova vääntö toiselle kierrokselle Väyrysen kanssa. Kyllä on miehelle noloa, jos häviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 16:01

Enpä usko, että Timo Soini tulee niin korkealle valituksi. On hän aivan mukiin menevä mies, mutta ei edustuksellisuutta ehkä ole siihen virkaan.
Kyllä ne tähdet ovat kertoneet kuka sillä uudella mersulla ajelee, jonka pressa saa astuessaan virkaansa käyttönsä.
Mutta yllätyksiä voi tulla, eihän me olla tietäjiä vain pahaisia arvelijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 16:07

Saa nähdä jää kyllä loppupeleihin. Mistä sitä koskaan tietää. Jos yhtä hanakasti äänestäävät tai vaikka enemmänkin. Ei voi tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 16:54

Se näkee ken elää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 17:40

Toivottavasti ei menesty! En halua asua sikasoinilassa yhtäkään päivää.En sano, että hyvä on nytkään, mutta että soinilaiset OIKEASTI vallassa.Ei kiitos.Muutan siinätapauksessa välittömästi toiseen maahan asumaan.Valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 21:45

Mielellään ei pressaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 23:40

Sauli Niinistö on kova luu yli puoluerajojen loppu skapassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.09.2011 - 19:41

Kenpä tietäis sen, ken arvaisi huomisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 09:04

Kaikkihan yrittää saa mut yks tuohon pallille valitaan, mene ja tiedä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 10:27

En ota tarkkaa kantaa asiaan, on ihan ikioma hyvä ehdokas. Paljonko niitä "henkeen ja vereen persulaisia" Suomessa lienee, mutta kovin suurta kannatusta on vaikea kuvitella, ei suurilla ihmismäärillä mene niin huonosti että olisi pakko noin äänestää häntä. Protestiäänestäminen ei kuulu tähän virkaan, se on mielipiteeni (eikä äänestämiseen ylipäätään).
Niin, tuon sanan saa sanoa ja kirjoittaa kunhan sitä ei sano Eduskunnassa....eikä ole kansanedustaja. Virallinen ehdokas ei "jytky" edes ole vielä.
Kauhulla ajattelen tuota mahdollisuuttakin!
Uskon että järki voittaa ja se järki on valtaosalla kansasta. Yksi on ylitse muiden!

Lisätty: 26.09.2011 - 15:01

Pakko lisätä ettei ole mahdollisuuksia pärjätä vaaleissa eikä etenkään tehtävässä vaikka onhan siinä ollut mysö muita heikkoja ja pitkään.

Lisätty: 06.10.2011 - 10:46

Suurin osa eli yhtä lukuunottamatta ehdokkaat ovat niitä niinsanottuja kiintiöehdokkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2011 - 20:18

Ihan mukiinmenevä mies, ei valittamista.