Mitä mieltä olette suurvaltojen ilmapuolustuksesta?

Jos bussin kokoinen esine (UARS) hukataan, niin miten voivat puolustautua hyökkäystä vastaan?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...2_ul.shtml

Avainsanat: tähtiensota

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2011 - 11:08

On kyllä nähty miten USA mm valloitti IRAKin, katkaisemalla ilmapuolustuksen jolla maa saadaan helposti polvilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2011 - 11:14

Niin kuin tähänkin asti, uhkaavat kahta kauheammalla iskulla.
Varmuuden vuoksi voi vielä pommittaa kaikki "pahan valtakuntien" ydinlaitokset maan tasalle.
Alkuperäinen tähtien sota oli Reaganilta kaikkien aikojen vedätys, jolla Neuvostoliitto ajettiin konkurssiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 13:26

USAlla ei keinot eikä konstit (eikä tässä tapauaksessa raha)lopu!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.09.2011 - 14:17

vieläköhän nuo viitsii kovasti tuhlata tuohon "ilma-puolustukseen", varmaan pakko välillä hyökätä jonnekin kun pommeilla alkaa lähetä parasta ennen päivä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 16:13

Voi kauheata sitä helvetin päivää, jos se saapuu vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2011 - 16:29

Isojen poikien kovan luokan hiekkalaatikkoleikkejähän nuo on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2011 - 09:03

Noinhan nuo asevarustelut menee, mutta minä pieni ihminen harvemmin noiden maiden juttuja en ees mieti vois mennä yöunet kun niitä oikein miettimään rupeaa..